پرتو بلاگ
با حكم معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم؛

سرپرست دفتر سیاستگذاری، برنامه ریزی و توسعه فناوری منصوب گردید

سرپرست دفتر سیاستگذاری، برنامه ریزی و توسعه فناوری منصوب گردید

پرتوبلاگ: معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم با صدور حکمی دکتر بهنام طالبی را به سمت سرپرست دفتر سیاستگذاری، برنامه ریزی و توسعه فناوری و نوآوری منصوب نمود.



به گزارش پرتوبلاگ به نقل از وزارت علوم، در این حکم بر «بسترسازی برای ارتقاء فاکتورهای اشتغال زایی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با پشتیبانی از کارهای شرکت های نوآفرین، استارتاپ ها و شرکت های کوچک و متوسط، و بستر سازی برای تعامل و همکاری حداکثری فیمابین دانشگاه ها و پژوهشگاه ها با عناصر زیست بوم نوآوری و فناوری» تاکید گردیده است.
پیشنهاد قوانین و اجرای سیاست های تشویقی برای ورود اساتید و دانشجویان به نظام نوآوری را همچون وظایف دفتر سیاستگذاری، برنامه ریزی و توسعه فناوری دانسته و بر بازبینی بخشنامه ارتقاء در زمینه نوآوری و فناوری و طراحی ساز و کارهای لازم جهت جذب و نگهداشت نیروی انسانی متخصص و خبره و کارآمد در ارکان نظام نوآوری و فناوری از دیگر موارد مورد تاکید حکم است.
همچنین بهره گیری از تجربه های موفق و توجه ویژه به رشد و توسعه واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان مستقر در مراکز رشد و پارک های علم و فناوری در ارتقاء جایگاه کشور در عرصه فناوری از دیگر وظایف و ماموریت های دفتر سیاستگذاری، برنامه ریزی و توسعه فناوری ذکر شده است.
دکتر بهنام طالبی بیش از این سرپرست دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم بود.


منبع:

1400/09/12
11:21:37
5.0 / 5
687
تگهای خبر: پژوهش , دانشگاه , فناوری , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog