پرتو بلاگ

همکاری جهاد دانشگاهی تهران در ساخت ۹ چرخ مسی ویژه ریخته گری

همکاری جهاد دانشگاهی تهران در ساخت ۹ چرخ مسی ویژه ریخته گری

به گزارش پرتوبلاگ قرارداد ساخت ۹ عدد چرخ مسی ویژه ریخته گری پیوسته فلزات، بین سازمان جهاد دانشگاهی تهران و یک شرکت صنعتی در کاشان منعقد شد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از مهر، به نقل از سازمان جهاد دانشگاهی تهران، نورس قنبرپور، اظهار نمود: این قرارداد در ادامه قراردادهای پیشین در سالهای ۹۸ و ۹۹ با این شرکت صنعتی منعقد شده است.
وی افزود: این مرکز می کوشیده با حفظ کیفیت این محصول و انجام تحقیقات برای ارتقا کیفیت آن، جایگاه خویش را در تولید این محصول استراتژیک حفظ کند.
مدیر مرکز تحقیقات فرآوری مواد ویژه فلزی اضافه کرد: در سالهای گذشته بخش عمده آمیژان های مورد نیاز برای ساخت این محصول وارداتی بود اما امسال موفق به بومی سازی بخش عمده ای از آمیژان های مورد نیاز در این مرکز شدیم و در ساخت چرخ های جدید از آمیژان داخلی استفاده خواهیم کرد.
قنبرپور همکاری با چند کارگاه صنعتی در کشور برای ساخت این محصول پرارزش را از خصوصیت های مثبت این طرح دانست و تصریح کرد: هر چند هم اکنون هم قیمت این محصول از نمونه خارجی کمتر است ان شاا… بتوانیم با جلب اعتماد مشتریان برای این محصول، هزینه های تولید را کاهش داده و چرخ را با قیمت کمتر به مشتریان تحویل دهیم.
در ادامه فتاحی، مدیر بازرگانی مرکز تحقیقات فرآوری مواد ویژه فلزی هم اضافه کرد: به صورت تقریبی سالانه حدود یک میلیون یورو ارز بابت واردات چرخ مسی از کشور خارج می شود.
وی تصریح کرد: سازمان جهاد دانشگاهی تهران بعنوان نهادی که دغدغه حل مشکلات و گلوگاه های صنعت را دارد، با حمایت چند شرکت صنعتی از سال ۸۸ به صورت متمرکز وارد این حوزه شد و در صدد هستیم تا با عرضه محصول با بهترین کیفیت، از اعتبار جهاد دانشگاهی دفاع نماییم.
مدیر بازرگانی مرکز تحقیقات فرآوری مواد ویژه فلزی اضافه کرد: یکی از مهم ترین پارامترهای مؤثر در رشد صنعت داخلی، اعتماد و ریسک پذیری مدیران صنعت است که حاضر به استفاده از تولیدات داخلی می شوند که بسیار قابل تقدیر است.
فتاحی خاطرنشان کرد: این شرکت ها علاوه بر کمک به رشد تولیدات داخلی، از مزایای زیادی از قبیل کاهش سرمایه جاری، کاهش انبارداری و استفاده از خدمات بعد از فروش بهتر استفاده می نمایند.


منبع:

1400/10/25
22:09:06
5.0 / 5
496
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
پرتو بلاگ Parto Blog