پرتو بلاگ
رئیس مركز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور اعلام كرد

آزمون های پژوهشكده بیمه الكترونیكی برگزار می گردند

آزمون های پژوهشكده بیمه الكترونیكی برگزار می گردند

به گزارش پرتوبلاگ رئیس مركز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور با اعلام اینكه دانشگاه پیام نور كلیه آزمون های سال 99 پژوهشكده بیمه را به صورت تمام الكترونیك برگزار می نماید، اظهار داشت: مرحله اول و دوم آزمون های این پژوهشكده به ترتیب در 34 و 27 مركز دانشگاه پیام نور اجرا شد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، دکتر بهنوش سلیم بهرامی رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه اجرای آزمون ها در استانهایی خواهد بود که در اطلاعیه های ستاد ملی کرونا مجاز به برگزاری آزمون های حضوری باشد، اضافه کرد: دانشگاه پیام نور دارای زیرساخت های غنی الکترونیکی است که می تواند به تمامی مجموعه هایی که آزمون های متمرکز برگزار می کنند، خدمات الکترونیکی ارائه کند.
وی با اشاره به رضایت داوطلبان از نحوه برگزاری آزمونها، اضافه کرد: آزمون به صورت تمام الکترونیک برگزار می گردد و داوطلبان به محض زدن کلید اختتام آزمون، امکان مشاهده نمره و نتیجه آزمون را خواهند داشت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر سلیم بهرامی با اشاره به تقویم زمان برگزاری آزمون های پژوهشکده بیمه گفت: آزمون های باقیمانده این پژوهشکده برمبنای زمان بندی و در نهایت دقت و سلامت در ماه های شهریور، مهر، آبان، آذر، دی و بهمن برگزار خواهند شد.




منبع:

1399/04/31
14:06:13
5.0 / 5
1369
تگهای خبر: الكترونیك , پژوهش , خدمات , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog