پرتو بلاگ
عضو فراكسیون اقتصاد دانش بنیان:

بخشنامه های طرح جهش تولید دانش بنیان در دست تدوین است

بخشنامه های طرح جهش تولید دانش بنیان در دست تدوین است

عضو فراکسیون اقتصاد دانش بنیان اظهار داشت: بخشنامه های طرح جهش تولید دانش بنیان در دست تدوین توسط دولت می باشد و این طرح به زودی اجرائی می شود.



دکتر مجتبی رضاخواه به خبرنگار مهر درباره طرح جهش تولید دانش بنیان و مطالبه گری مجلس برای اجرای این طرح اظهار نمود: طرح جهش تولید دانش بنیان بتازگی در مجلس شورای اسلامی نهایی شده و به تایید شورای نگهبان رسیده است.
عضو فراکسیون اقتصاد دانش بنیان با اعلان اینکه طبیعتا اجرای طرح جهش تولید دانش بنیان، مربوط به دولت می باشد، اظهار داشت: طرح جهش تولید دانش بنیان نیاز به بخشنامه هایی برای اجرا دارد که این بخشنامه ها در دست تدوین توسط دولت می باشد.
نماینده مجلس شورای اسلامی با اعلان اینکه از اکنون دولت مجری این طرح جهش است، اظهار داشت: برای اجرای طرح جهش تولید دانش بنیان، نیاز به منابع مالی و بودجه دارد که ما در مجلس شورای اسلامی و در بودجه ۱۴۰۱ میزان بودجه طرح را پیش بینی کرده ایم.
رضاخواه با تاکید بر این که ما در اجرای هر چه سریعتر طرح جهش تولید دانش بنیان، اصرار داریم، اظهار داشت: مجلس برای هر چه سریعتر اجرائی شدن طرح، مطالبه گر است و از دولت مطالبه می کند.
وی اضافه کرد: امیدواریم زمان کوتاهی برای ابلاغ بخشنامه های اجرائی توسط دولت را شاهد باشیم.
عضو فراکسیون اقتصاد دانش بنیان اظهار داشت: هر چه بخشنامه های اجرائی توسط دولت کمتر باشد بهتر است تا موازی کاری به وجود نیاید.
به گفته نماینده مجلس شورای اسلامی، با توجه به این که شعار سال هم مربوط به دانش بنیان هاست و مقام معظم رهبری به تحقق این مساله تاکید دارند این طرح به زودی به مرحله اجرا می رسد.
وی با اعلان اینکه البته که دولت هم در حوزه تحقق شعار سال مشتاق اجراست و این طرح را به زودی اجرائی می کند، اظهار داشت: پیگیری مجلس و علاقمندی دولت موجب می شود این طرح به زودی اجرائی شود.

1401/02/27
11:56:49
5.0 / 5
419
تگهای خبر: اقتصاد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
پرتو بلاگ Parto Blog