پرتو بلاگ

اعلام تاریخ جدید ثبت نام و زمان برگزاری آزمون صلاحیت حرفه ای گروه پرستاری

اعلام تاریخ جدید ثبت نام و زمان برگزاری آزمون صلاحیت حرفه ای گروه پرستاری

به گزارش پرتوبلاگ مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، در اطلاعیه ای، تاریخ جدید ثبت نام و زمان برگزاری آزمون «صلاحیت حرفه ای گروه پرستاری» را اعلام نمود.



به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، در اطلاعیه ای اعلام نمود با عنایت به مشارکت گروه پرستاری در مراسم پیاده روی اربعیین حسینی، آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران در تاریخ ۲۸ مهرماه سالجاری برگزار می گردد و داوطلبان می توانند در تاریخ ۱۵ تا ۲۷ شهریور ماه با رفتن به وب سایت www.sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

این در حالی است که پیش از این، زمان ثبت نام آزمون «صلاحیت حرفه ای پرستاران» از تاریخ دوم تا دهم مردادماه اعلام شده بود و قرار بر این بود که ۲۴ شهریور، این آزمون برگزار گردد. یک روز پس از شروع ثبت نام، مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، اعلام نمود که زمان برگزاری آزمون به سبب مشارکت گروه پرستاری در مراسم پیاده روی اربعین حسینی از ۲۴ شهریور به زمان دیگری موکول شده که متعاقبا اعلام خواهد شد. بنابراین با عنایت به تغییر زمان آزمون، زمان ثبت نام هم تغییر نمود.

آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران در دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران، اراک، ارومیه، اردبیل، اصفهان، اهواز، ایلام، بندرعباس، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، بوشهر، تبریز، گیلان، زاهدان، سمنان، کردستان، شیراز، شهرکرد، قزوین، قم، کرمان، کرمانشاه، گلستان، لرستان، مشهد، همدان، یاسوج، زنجان، مازندران و یزد برگزار می شود.

کلیه داوطلبانی که دارای دانشنامه دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پرستاری و یا دانشنامه دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد اتاق عمل و هوشبری هستند یا گواهی فراغت از تحصیل در رشته های فوق از دانشگاه محل تحصیل خود دارند، می توانند در این آزمون شرکت نمایند.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، مدارک تحصیلی داوطلبان خارج از کشور باید به تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد. همینطور داوطلبان صرف نظر از دانشگاه محل فراغت از تحصیل یا دانشگاه محل خدمت، می توانند هر یک از حوزه های ذکر شده را بعنوان حوزه امتحانی انتخاب کنند.





منبع:

1401/05/08
10:40:11
5.0 / 5
451
تگهای خبر: پزشكی , تحقیقات , دانشگاه , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog