پرتو بلاگ

شروع انتخاب رشته آزمون دستیاری از امروز

شروع انتخاب رشته آزمون دستیاری از امروز

پرتوبلاگ: مهلت مجدد انتخاب رشته پذیرفته شدگان مرحله اول چهل و نهمین آزمون دستیاری پزشکی از امروز شنبه هشتم مرداد بوسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی شروع می شود.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی بامداد روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در تعداد ۳۲ حوزه امتحانی و ۳۰ شهر کشور انجام شد.
تعداد ۱۲ هزار و ۷۲۵ نفر در چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۱ هزار و ۸۴۷ نفر حائزشرایط بودند در نهایت تعداد ۵ هزار و ۸۶۱ نفر یعنی ۴۶ درصد از داوطلبان مرد و ۶ هزار و ۸۶۴ نفر ۵۴ درصد از داوطلبان زن در آزمون شرکت کردند.
کلید اولیه به همراه دفترچه سؤالات آزمون دستیاری روز شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه منتشر گردید و داوطلبان از ساعت ۱۸ تا روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه می توانستند اعتراض خودرا بصورت اینترنتی، با ذکر سؤال مورد اعتراض و رفرنس مورد نظر ارسال نمایند تا به آن رسیدگی شود.
نتایج اولیه و کارنامه داوطلبان ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی www.sanjeshp.ir منتشر گردید و داوطلبانی که طبق ضوابط مجاز به انتخاب رشته محل شده اند تا پنجشنبه ۹ تیرماه ۱۴۰۱ فرصت داشتند ۱۰۰ کدرشته محل را انتخاب کنند.
مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام نمود بمنظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا کنون موفق به انتخاب رشته محل نشده اند ترتیبی گرفته شد که داوطلبان از امروز شنبه ۸ تا روز دوشنبه ۱۰ مرداد بتوانند نسبت به انتخاب رشته محل اقدام نمایند.
همین طور اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته محل انتشار یافته است و داوطلبان ضروریست که در مهلت در نظر گرفته شده و بعد از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته محل و مندرجات این اطلاعیه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه و نسبت به ثبت انتخاب رشته محل اقدام نمایند.
ضمنا آن دسته از داوطلبانی که قبلا نسبت به انتخاب رشته محل اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل نسبت به مشاهده و یا ویرایش رشته محل های انتخابی خود اقدام نمایند.




منبع:

1401/05/09
20:00:54
5.0 / 5
453
تگهای خبر: اینترنت , پزشكی , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵
پرتو بلاگ Parto Blog