پرتو بلاگ

اختتام رقابت بیش از ۱۰۲ هزار داوطلب در نخستین روز كنكور

اختتام رقابت بیش از ۱۰۲ هزار داوطلب در نخستین روز كنكور

نخستین روز كنكور سراسری با رقابت بیش از 102 هزار داوطلب در گروه آزمایشی هنر از 8 بامداد امروز چهارشنبه 29 مرداد ماه جاری شروع شد و ظهر امروز اختتام پذیرفت.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، از ۱۱۳ هزار داوطلب گروه آزمایشی هنر بیش از ۱۰۲ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه خودرا برای حضور در جلسه امروز دریافت نمودند. در واقع بیش از ۹۰ درصد داوطلبان این گروه آزمایشی موفق به دریافت کارت آزمون شدند که میزان مشارکت دقیقا مثل سال قبل اعلام شده است.
این آزمون از ساعت ۸ بامداد امروز چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه جاری در بیش از ۷۷۷ حوزه امتحانی تحت تدابیر ویژه بهداشتی شروع شد و این پروسه با رقابت سایر گروه های آزمایشی تا روز شنبه اول شهریور ادامه دارد.
فردا پنجشنبه آزمون گروه فنی و ریاضی برگزار می شود، حدود ۵۱۰ هزار نفر در آزمون فردا شرکت خواهند کرد و روز جمعه نیز ۵۹۴ هزار نفر داوطلب در گروه آزمایشی تجربی رقابت خواهند کرد و در نهایت آزمون گروه آزمایشی زبان در روز شنبه با شرکت بیش از ۱۷۴ هزار داوطلب برگزار می شود.
سئوالات آزمون داوطلبان گروه آزمایشی هنر پس از ظهر امروز بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود، ضمن اینکه داوطلبان آزمون امروز می توانند با مراجعه به سایت این سازمان فرم نظرسنجی رعایت پروتکل های بهداشتی را تکمیل کنند.




منبع:

1399/05/30
11:12:04
5.0 / 5
1202
تگهای خبر: سازمان , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
پرتو بلاگ Parto Blog