پرتو بلاگ

رقابت داوطلبان آزمون دستیاری دندانپزشكی شروع شد

رقابت داوطلبان آزمون دستیاری دندانپزشكی شروع شد

به گزارش پرتوبلاگ رقابت بیشتر از ۲۵۰۰ داوطلب شركت كننده در سی و چهارمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشكی از بامداد امروز پنج شنبه ۳۰ مرداد ماه شروع شد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، در سی و چهارمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی 2570 داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد 2181 نفر مبادرت به دریافت کارت و تکمیل فرم خوداظهاری نموده اند.
سی و چهارمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی از ساعت ۹ بامداد امروز ۳۰ مرداد در 18 حوزه امتحانی آغاز شد؛ در حالیکه این آزمون سال قبل در 10 حوزه امتحانی برگزار شده بود.
بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت و طبق اطلاعات دریافت شده از فرم های خوداظهاری تکمیل شده توسط داوطلبان سی و چهارمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی تعداد 15 نفر به ویروس کرونا مبتلا هستند.
کارت ورود به جلسه و تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان شرکت در آزمون دستیاری دندانپزشکی تا روز گذشته چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه سالجاری امکان پذیر بود و به داوطلبانی که تا این مدت کارت خویش را دریافت نکرده بودند پیامکی در خصوص تمدید مهلت دو ساعته ارسال شد و تا ساعت 12 زمان داشتند کارت خویش را دریافت و فرم خوداظهاری را تکمیل کنند.




منبع:

1399/05/31
21:36:21
5.0 / 5
1131
تگهای خبر: اطلاعات , پزشكی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
پرتو بلاگ Parto Blog