پرتو بلاگ
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور خبرداد

راه اندازی اپلیكیشن مجانی برای آزمون آخر ترم دانشجویان پیام نور

راه اندازی اپلیكیشن مجانی برای آزمون آخر ترم دانشجویان پیام نور

به گزارش پرتوبلاگ معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور با عنوان اینكه استفاده از اپلیكیشن « پیام من» برای آزمون آخر ترم دانشجویان مجانی است، اظهار داشت: نسخه 32 اپلیكیشن پیام من با هدف كاربری آسان ویژه امتحانات آخر ترم دانشجویان به راه افتاده است تا در زمان امتحان دانشجویان به سادگی بتوانند از این اپلیكیشن استفاده كنند.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، دکتر محمد علی کریمی ضمن بیان این مطلب اضافه کرد: علاوه بر اپلیکیشن تلفن همراه، نسخه تحت وب (Desktop ) این اپلیکیشن هم راه اندازی شده و دانشجویان می توانند جهت استفاده از نسخه تحت وب برای امتحان به ادرس Pm.pnu.ac.ir رجوع کنند.
وی با اشاره به دیگر خدمات قابل عرضه از راه اپلیکیشن «پیام من» خاطرنشان کرد: این اپلیکیشن از ابتدا با هدف عرضه خدمات متنوع آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اطلاع رسانی مورد نیاز دانشجویان افتتاح شد و دانشجویان می توانند با پرداخت حق عضویت 10 هزار تومانی از کلیه این خدمات نظیر دسترسی به بانک 80 میلیون مقاله، آزمون های آزمایشی، اطلاعیه های کسب و کار، پرونده های پرسنلی و... استفاده کنند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر کریمی با عنوان اینکه راهنمای آموزش تصویری نحوه نصب و آزمون اپلیکیشن پیام من در صفحه اینستاگرام دانشگاه به نشانی upnanews بارگذاری شده است، تصریح کرد: دانشجویان می توانند با رفتن به این صفحه از اطلاعات و کاربردهای روز این اپلیکیشن آگاه شوند.



1399/03/17
14:15:44
5.0 / 5
1960
تگهای خبر: اپل , اپلیكیشن , اطلاعات , اینستاگرام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
پرتو بلاگ Parto Blog