پرتو بلاگ

ثبت نام بیش از ۸۶ هزار داوطلب در رشته های بدون آزمون دانشگاهها

ثبت نام بیش از ۸۶ هزار داوطلب در رشته های بدون آزمون دانشگاهها

به گزارش پرتوبلاگ سخنگوی سازمان سنجش آموزش كشور از ثبت نام بیش از 86 هزار 800 داوطلب برای پذیرش در رشته های بدون آزمون دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی آگاهی داد و اظهار داشت: این مهلت تا 7 مهر ماه سال جاری ادامه دارد.


فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با ایسنا ضمن اعلام این خبر اظهار نمود: مهلت ثبت نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته های تحصیلی که پذیرش در آنها فقط برمبنای سوابق تحصیلی(معدل کتبی دیپلم) بوده و منحصرا به صورت اینترنتی انجام می شد با نظر سازمان سنجش آموزش کشور تا روز دوشنبه هفتم مهر ماه تمدید گردید.
ایشان سپس اشاره کرد: داوطلبانی که متقاضی تحصیل در رشته محل های بدون آزمون در دانشگاه ها هستند، نیازی به شرکت در آزمون سراسری ۹۹ ندارند و می توانند نسخه جدید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش دوره های مذکور که از روز چهارشنبه اول مرداد ماه بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته را مطالعه کنند.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اشاره کرد: تابحال تعداد ۸۶ هزار و ۸۴۹ داوطلب در دوره های پذیرش بر طبق سوابق تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی آزمون سراسری ۹۹ ثبت نام کرده اند.
زرین آمیزی اضافه کرد: همه داوطلبان و متقاضیان می توانند بر طبق ضوابط و شرایط مندرج در این دفترچه راهنما برای پذیرش دانشجو فقط بر طبق سوابق تحصیلی(معدل کتبی دیپلم) در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در ایام فوق به سایت اطلاع رسانی این سازمان به آدرس www.sanjesh.org مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم انتخاب رشته(حداکثر ۱۰۰ کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام نمایند.
وی اشاره کرد: داوطلبان در نظر داشته باشند، طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، نسخه های قبلی دفترچه راهنمای ثبت نام که در تاریخ های هشتم بهمن ۹۸ و ۱۸ فروردین ۹۹ در سایت این سازمان قرار گرفته است، غیر قابل استفاده بوده و از درجه اعتبار ساقط است.





منبع:

1399/06/08
14:09:07
5.0 / 5
1081
تگهای خبر: اینترنت , دانشگاه , سازمان , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
پرتو بلاگ Parto Blog