پرتو بلاگ

اعلام جزئیات پذیرش دانشجوی MD-PhD در دانشگاه علوم پزشكی ایران

اعلام جزئیات پذیرش دانشجوی MD-PhD در دانشگاه علوم پزشكی ایران

دانشگاه علوم پزشكی ایران از بین دانشجویان استعداد درخشان رشته پزشكی برای دوره MD-PHD در سال تحصیلی 1400-1399دانشجو پذیرش می كند.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، بر طبق فراخوان پذیرش دانشجوی MD-PhD دانشگاه علوم پزشکی از دانشجویان استعداد درخشان رشته پزشکی دانشگاه (مقاطع کارآموزی که امتحان پیش کارورزی آنان شهریورماه و اسفندماه ۹۹ برگزار می شود) که متقاضی ادامه تحصیل در دوره MD-PhD هستند می توانند جهت ثبت نام و ارائه مدارک تا شنبه ۱۵ شهریورماه اقدام نمایند.
براین اساس مدارک لازم برای ثبت نام دانشجویان در دوره فوق گواهی معتبر زبان انگلیسی، خلاصه کارهای آموزشی و پژوهشی دانشجو و یک نسخه از کارهای پژوهشی شامل مقالات، طرح های پژوهشی، کتب، ترجمه و همین طور ارائه مقالات علمی در همایش ها تعیین شده است.
متقاضیان می توانند در دانشکده های پزشکی، طب سنتی، بهداشت و تکنولوژی های جدید دانشگاه علوم پزشکی ایران برای ثبت نام در دوره MD-PhD در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اقدام نمایند.
بر این اساس رشته ها و گرایش های متقاضی پذیرش در رشته فوق در سایت دانشگاه علوم پزشکی ایران اعلام شده است و این دانشگاه بیش از ۳۰ دانشجو در رشته فوق پذیرش می کند.
گفتنی است این دوره با هدف تربیت دانشمندان پزشکی که علاوه بر دارا بودن نگرش، معلومات و مهارت­های مورد انتظار رشته خود، در زمینه های علوم پایه در یافته های بالینی و تولید علم، تبحر و توانایی داشته باشند و بتوانند چشم اندازهای بالینی را به گروه های علوم پایه و یا علوم اجتماعی وارد کنند، انجام می شود. توانایی مورد انتظار از دانش آموختگان این دوره مجموع توانایی های برنامه های دوره آموزشیPhD و دکتری حرفه ای است.



1399/06/10
17:44:45
5.0 / 5
1179
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog