پرتو بلاگ
كلاس های دانشگاه علوم پزشكی البرز آغاز شد؛

خوابگاه با نصف ظرفیت و غذاخوری با نظارت دقیق پذیرای دانشجویان است

خوابگاه با نصف ظرفیت و غذاخوری با نظارت دقیق پذیرای دانشجویان است

البرز معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی البرز درباب برگزاری كلاس های آموزشی دانشگاه علوم پزشكی البرز اظهار داشت: كلاس های درس به صورت مجازی و كلاس های عملی با ظرفیت محدود و با رعایت پروتكل های بهداشتی انجام می شود.



دکتر شهروز یزدانی روز شنبه ۱۵ شهریور اظهار داشت: کلاس های درس در تمامی دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی البرز به صورت مجازی از ۱۵ شهریور ماه شروع شده است ولی ثبت نام وکلاس های درس نوپذیرفتگان سال تحصیلی جدید در رشته های مختلف در آبان ماه سال جاری صورت خواهد گرفت.

به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، وی با اعلان اینکه تمام تلاش مسئولان دانشگاهی در حفظ سلامت دانشجویان و رفع نگرانی خانواده ها خواهد بود اظهارکرد: کلاس های عملی که نیازمند حضور فیزیکی دانشجویان است با برنامه ریزی های انجام شده با نصف ظرفیت و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ساعات محدود شده برگزار می شود.

یزدانی اضافه کرد: برمبنای تقویم تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی وزارت بهداشت برای سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ مدت آموزش نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ به مدت ۱۷ هفته خواهد بود که از شنبه ۱۵ شهریورماه ۹۹ شروع می شود و ۱۱ دی ماه ۹۹ تمام می شود.

وی در آخر اشاره کرد: حذف و اضافه برای دانشجویان به مدت دو هفته بعد از شروع نیمسال تحصیلی انجام می شود و حذف اضطرای برای دانشجویان به مدت سه هفته مانده به انتها نیمسال تحصیلی صورت خواهد گرفت. امتحانات نیمسال اول تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی به مدت دو هفته برگزار می شود و امتحانات از ۱۳ دی ماه ۹۹ شروع شده و تا ۲۵ دی ماه ۹۹ ادامه دارد.

خوابگاه های دانشجویی با نصف ظرفیت بازگشایی می شوند

دکتر سمیه دهقان معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی البرز هم درباب فعالیت خوابگاه های دانشجویی اظهار داشت: خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی البرز با رعایت پروتکل های بهداشتی و با بهره گیری از حداکثر ۵۰ درصد ظرفیت بازگشایی خواهد شد.

دهقان با اشاره به اینکه فضای خوابگاه های دانشگاه پیش از ورود دانشجویان بطور کامل ضدعفونی شده است عنوان کرد: کارکنان خوابگاه های دانشجویی آموزش های لازم جهت ضد عفونی صحیح مطابق با پروتکل های بهداشتی را دریافت کرده اند و همه پرسنل خدمات و ناظم های خوابگاه برای بیماری کویید ۱۹ غربالگری شده اند.

وی دانشجویان مستقر در خوابگاه هر روز عصر تب سنجی و غربالگری می شوند و دانشجویان مشکوک و مبتلا به کرونا در اتاق های جداگانه ای قرنطینه و ایزوله می شوند تا جواب تست آنان منفی شود.

وی اشاره کرد: سهمیه ماسک دانشجویان به صورت هفتگی به آنان داده می شود و در تمام طبقات و راهروها محلول ضد عفونی قرار داده شده است. علاوه بر این در بدو ورود دانشجویان محلول ضد عفونی جهت دست و پادری مخزن دار جهت ضد عفونی کفش ها قرار داده شده است.

دهقان درباب سلف سرویس عنوان کرد: نیم سال تحصیلی گذشته سلف سرویس دانشکده پزشکی برای تعداد کمی از دانشجویان برقرار بود و کارشناسان به صورت دقیق بر مطبخ های تهیه غذا نظارت می کردند و توزیع غذا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می شد و در ترم جاری نیز به همین صورت ادامه خواهد داشت.




1399/06/15
14:49:47
5.0 / 5
1387
تگهای خبر: پزشكی , خدمات , دانشگاه , سرویس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
پرتو بلاگ Parto Blog