پرتو بلاگ
رئیس دانشگاه علوم پزشكی تهران در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها:

ای كاش رئیس جمهور در مراسم امسال حضور داشت

ای كاش رئیس جمهور در مراسم امسال حضور داشت

به گزارش پرتوبلاگ رئیس دانشگاه علوم پزشكی تهران اظهار داشت: ای كاش امروز پس از هفت ماه تلاش دانشگاه علوم پزشكی و تمام كادر بهداشت و درمان، رئیس جمهور را در جمع خودمان داشتیم تا شما حضوری از كادر درمان تشكر می كردید و شاید روحیه كادر درمان نیز تغییر می كرد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، دکتر عباسعلی کریمی در مراسم شروع سال تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و آموزش پزشکی که امروز در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: ما سال تحصیلی جدید را در روزهایی شروع می نماییم که هفت ماه است کشور درگیر پاندمی کووید ۱۹ است. مردم شرایط سختی را در طول این مدت پشت سر گذاشتند و البته که باید خدا قوت محکمی به وزارت بهداشت گفت.
وی با اشاره به اینکه ما در ایام ابتدایی شیوع ویروس کرونا ویروس مشکلات زیادی داشتیم، اشاره کرد: یادم هست در اوایل شیوع این بیماری یکی از پرستاران به من می گفت وقتی تاکسی من را سوار کرد و فهمید از بیمارستان می آیم من را وسط راه پیاده کرد. بدین سبب معتقدم نیروهای ما در طول این مدت همانند جبهه های جنگ تلاش کردند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران اضافه کرد: شاید بهتر باشد یک مرتضی آوینی دیگری از خط مقدم درمان هم تصاویر را ثبت کند چونکه دوران شیوع ویروس کرونا ویروس یک دوران دشوار است و ما در علوم پزشکی افرادی داشتیم که شهید راه سلامت شدند.
دکتر کریمی با تاکید بر اینکه کرونا هست و معین نیست که چه زمانی از جامعه ما رخت بر می بندد، اظهار نمود: کرونا لحظات تلخی مثل از دست دادن سرمایه های باارزش حوزه پزشکی را نیز رقم زد همچون اینکه ما پزشکی را از دست دادیم که دو هزار و ۵۰۰ پیوند کلیه انجام داده بود. اما شیوع ویروس کرونا یک فایده داشت و آن این بود که توانستیم بیماری های واگیر دار را بهتر شناسایی نماییم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام نمود: در این دوران شاید نیمی از مدیریت دانشگاه ما در بیمارستان بستری بودند اما حاضر نبودند که کار خودرا رها کنند، روحیه کاری دانشگاهی همین گونه است.
او در آخر با انتقاد از عدم حضور رئیس جمهور در مراسم شروع سال تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اشاره کرد: ای کاش امروز پس از هفت ماه تلاش دانشگاه علوم پزشکی و تمام کادر بهداشت و درمان، رئیس جمهور را در جمع خودمان داشتیم تا شما حضوری از کادر درمان تشکر می کردید و شاید روحیه کادر درمان نیز تغییر می کرد و خستگی از تن ها می رفت.




منبع:

1399/06/23
22:02:08
5.0 / 5
993
تگهای خبر: پزشكی , دانشگاه , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
پرتو بلاگ Parto Blog