پرتو بلاگ

نحوه و جزئیات رفع نقص كارت آزمون عملی مقطع كارشناسی ارشد

نحوه و جزئیات رفع نقص كارت آزمون عملی مقطع كارشناسی ارشد

به گزارش پرتوبلاگ متقاضیان آزمون عملی و تشریحی مقطع كارشناسی ارشد كه در پرینت كارت شركت در آزمون با مشكل مواجه گشته اند و یا اشكالی در مندرجات كارت خود مشاهده می كنند لازم است امروز سه شنبه هشتم مهرماه از ساعت 8: 30 الی 12و 14 الی 18 برای پیگیری به باجه رفع نقص كارت به آدرس تهران، خیابان انقلاب، میدان فردوسی، به سمت میدان انقلاب، بن بست شاهرود، دانشكده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره مراجعه كنند.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نمود پیرو انتشار اطلاعیه پیشین این سازمان در تاریخ ۲۵ شهریور ماه درباب اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های بورسیه، دارای شرایط خاص و همین طور برنامه زمانی برگزاری آزمون تشریحی و یا پروژه عملی در کد رشته های ذی ربط، حالا جزئیات به اطلاع متقاضیان هر یک از کد رشته های امتحانی ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۲ و ۱۳۶۴ آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ می رسد.
بر این اساس آزمون پروژه عملی کدرشته های امتحانی ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۲ و ۱۳۶۴ و پروژه عملی این کدرشته ها در بامداد و بعدازظهر روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه مورخ ۹، ۱۰ و ۱۱ مهر ماه منحصراً در شهر تهران برای آن دسته از متقاضیان که بر طبق مندرجات کارنامه نتایج اولیه مجاز به انتخاب دوره های روزانه و نوبت دوم (شبانه) هستند و حداقل یکی از کدرشته محلهای رشته های تحصیلی پروژه دار را نیز انتخاب نموده اند (منحصراً دوره های روزانه و نوبت دوم(شبانه) و هزینه برگزاری آزمون تشریحی و یا عملی خودرا هم زمان با تکمیل فرم انتخاب رشته پرداخت کرده اند، برمبنای جدولی که بر روی سایت سازمان سنجش در دسترس می باشد، انجام خواهد شد.
همین طور برای آن دسته از متقاضیانی که مجاز به شرکت در آزمون دو پروژه هستند، دو کارت ورود به جلسه به صورت جداگانه قابل دریافت و لازم است دو روز پیش از برگزاری آزمون پروژه مربوط، نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند. کارت ورود به جلسه آزمون از روز گذشته (دوشنبه مورخ هفتم مهر) بوسیله درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس داوطلبان قرار گرفته ست.
باتوجه نبود پذیرش حضوری متقاضیان بمنظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می­توانند به سامانه پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http: //darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خودرا به همراه مستندات لازم ثبت کنند.
بعد از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری بوسیله پیام کوتاه ارسال می­شود و متقاضیان می توانند به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http: //rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود باخبر شوند.
همین طور متقاضیان درصورت ضرورت می توانند سئوالات خودرا با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ در بین بگذارند.




منبع:

1399/07/08
13:29:23
5.0 / 5
1016
تگهای خبر: الكترونیك , اینترنت , پروژه , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
پرتو بلاگ Parto Blog