پرتو بلاگ

جزئیات بازگشت به تحصیل پذیرفته شدگان و دانشجویان بازمانده از تحصیل دانشگاه آزاد

جزئیات بازگشت به تحصیل پذیرفته شدگان و دانشجویان بازمانده از تحصیل دانشگاه آزاد

پرتوبلاگ: معاون علوم انسانی و هنر و معاون علوم، مهندسی و كشاورزی، دستورالعمل بازگشت به تحصیل پذیرفته شدگان و دانشجویان باز مانده از تحصیل رشته های غیرپزشكی دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ كردند.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر و دکتر جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی، دستورالعمل بازگشت به تحصیل پذیرفته شدگان و دانشجویان باز مانده از تحصیل رشته های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استانها ابلاغ کردند.
بر طبق این دستورالعمل، ادامه تحصیل پذیرفته شدگان و دانشجویان رشته های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی که به دلیلهای مختلف از ادامه تحصیل باز مانده اند همچون ترک تحصیل کرده، عدم مراجعه داشته و یا در صورت قبولی ثبت نام نکرده و یا انصراف داده اند (به جز دانشجویانی که به سبب وضعیت نامطلوب تحصیلی اخراج آموزشی شده اند) در صورت مراجعه از تاریخ 1399/7/1 تا 1400/6/31، ثبت مرخصی بدون احتساب در سنوات در نیمسال یا نیمسال های عدم مراجعه بلامانع است.
این دستورالعمل مشمول دانشجویان تحصیلات تکمیلی که فقط پایان نامه و رساله آنها باقی مانده، نمی گردد، پس برای این دانشجویان برابر ضوابط و مقررات آموزشی و با رعایت قوانین نظام وظیفه (درخصوص آقایان) تصمیم گیری به عمل می آید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بر طبق این دستورالعمل، افرادی که رشته گرایش آنها در واحد دانشگاهی دایر نبوده و در شرایط کنونی واحد و مرکز پذیرش دانشجو ندارند، مشمول این دستورالعمل نمی شوند.




منبع:

1399/07/28
19:27:37
5.0 / 5
790
تگهای خبر: پزشكی , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
پرتو بلاگ Parto Blog