پرتو بلاگ
دانشگاه ایلینوی اعلام كرد

لغو تعطیلی بهاری دانشگاه به سبب كرونا

لغو تعطیلی بهاری دانشگاه به سبب كرونا

شیوع ˮكرونا ویروسˮ، برنامه تعطیلات بهاری دانشگاه ایلینوی را به كلی تغییر داد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از شیکاگو سان تایم، دانشگاه "ایلینوی" در اِربانا—شَمپِین اعلام نمود که کروناویروس سبب شده این دانشگاه تعطیلات بهاری خودرا لغو کند. همین طور نیمسال بهاری سال آتی را هم با تاخیر آغاز خواهدنمود.
"رابرت جونز"، رئیس این دانشگاه اظهار داشت: سلامتی و ایمنی، اولویت مهم ماست. ما معتقدیم اقدامات احتیاطی برای به حداکثر رساندن ایمنی در کل جامعه، امری لازم است.
در بیانیه دانشگاه آمده: در صورتیکه کلاس ها یک هفته دیرتر آغاز خواهند شد، دانشجویانی که در کلاس حضوری شرکت خواهند کرد، باید برای انجام آزمایش زودتر به دانشگاه بازگردند.
دانشگاه "ایلینوی" اعلام نمود که دانشجویان تا زمانی که حداقل سه روز پیش از ورود تست کرونای منفی نداشته باشند، نمی توانند از تسهیلات دانشگاه استفاده کنند.
دیگر بخش های دانشگاه "ایلینوی" یعنی بخش های شمالی، غربی و جنوبی نیز اعلام نمودند که تعطیلات بهاری خودرا لغو می کنند و بطور کلی در زمان بندی های خود تغییر ایجاد می کنند.
دانشگاه ایلینوی از معتبرترین دانشگاه های دولتی آمریکا و جهان بشمار می رود. این دانشگاه در ایالت ایلینوی و دو شهر اربانا و شمپین قرار دارد و در سال ۱۸۶۷ تأسیس شده است.


 

1399/07/30
23:31:29
5.0 / 5
806
تگهای خبر: جهان , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog