پرتو بلاگ

ثبت نام پذیرفته شدگان دكتری دانشگاه صنعتی شریف

ثبت نام پذیرفته شدگان دكتری دانشگاه صنعتی شریف

ثبت نام پذیرفته شدگان دكتری سال تحصیلی ۱۳۹۹ ۱۴۰۰ دانشگاه صنعتی شریف كه از روز سه شنبه شروع شده، تا روز شنبه دهم آبان ماه ادامه دارد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا؛ بر اساس اعلام دانشگاه شریف، پذیرفته شدگان دکتری سال تحصیلی ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ این دانشگاه باید از راه سامانه https: //edu.sharif.edu به صورت غیر حضوری ثبت نام کنند، مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان تا روز شنبه ۱۰ آبان ماه ادامه دارد.
عرضه تصویر اسکن شده شناسنامه و کارت ملی در چارچوب یک فایل، عکس جدید و تصویر آن با ابعاد ۳۰۰ در ۴۰۰ پیکسل، مدرک فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی و ارشد دارای معدل همچون مدارک ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری سال تحصیلی ۱۳۹۹ -۱۴۰۰ دانشگاه شریف است.
پذیرفته شدگانی که دانشجوی سال آخر بوده و قادر به عرضه مدرک ارشد نیستند و تاریخ فراغت از تحصیل آنها پس از تاریخ ۳۱ شهریور ۹۸ است لازم است گواهی تایید شده توسط دانشگاه دانشگاه کارشناسی ارشد خود که در آن تاریخ احتمالی فراغت از تحصیل مشخص شده و فرم مخصوص معدل تعداد واحد گذرانده تا تاریخ ۳۰ دیماه ۹۸ را ارائه نمایند.
همینطور تمامی پذیرفته شدگان به نشانی https: //estelam.msrt.ir رجوع و با تکمیل اطلاعات، کد رهگیری استعلام مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد خویش را دریافت نمایند و در سامانه ثبت نام دانشگاه وارد کنند.
تمامی مدارک توسط کارشناسان آموزشی بررسی و در صورت صحت مطالب و تایید مدارک عرضه شده در سامانه آموزش، هرگونه اشکال در مدارک و مطالب عرضه شده داوطلب اعلام می شود و تا رفع اشکال، ثبت نام قطعی نیست و در سامانه آموزش غیر مجاز خواهد بود و امکان انتخاب واحد برای داوطلب فراهم نیست.




منبع:

1399/08/09
13:58:56
5.0 / 5
954
تگهای خبر: اطلاعات , دانشگاه , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
پرتو بلاگ Parto Blog