پرتو بلاگ

اعلام زمان شروع كلاس های آموزشی نودانشجویان شریف

اعلام زمان شروع كلاس های آموزشی نودانشجویان شریف

پرتوبلاگ: كلاس های آموزشی دانشجویان جدیدالورد آزمون سراسری دانشگاه شریف از 17 آبان ماه شروع می شود.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف، باتوجه به تاخیر در اعلام نتایج نهایی آزمون های سراسری سال ۱۳۹۹ و مدت زمان پیش بینی شده برای انجام پروسه ثبت نام و انتخاب واحد درسی دانشجویان نوورود، کلاس های مربوط به این دسته از دانشجویان از روز شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۹ آغاز خواهد شد.
همین طور جهت اطلاع دانشجویان نوورود از آدرس مجازی کلاس ها، لازم است آدرس این کلاس ها بوسیله معاونت آموزشی دانشکده ها در سامانه آموزش ثبت گردد، به شکلی که دانشجویان در هنگام ستاندن درس، از آدرس برگزاری کلاس باخبر شوند.
ضمن اینکه ممکنست ثبت نام برخی از دانشجویان نوورود به سبب نقص مدارک با تاخیر صورت گیرد، پیشنهاد می شود در هفته های ابتدایی شروع کلاس های این دسته از دانشجویان ترجیحاً از آدرس های عمومی مختص به اساتید روی سامانه کلاس های مجازی (vclass) برای برگزاری کلاس ها استفاده گردد.(به جای استفاده از لینک اختصاصی دروس روی این سامانه که بوسیله سامانه درس افزار شریف (cw) دسترسی به آن برای دانشجویان ثبت نامی در درس امکان پذیر است).
مطابق با موارد ذکر شده در اطلاعیه های قبلی، دانشجویان قدیمی (غیر نوورود) نیز امکان ستاندن دروس ارائه شده برای دانشجویان نوورود را مطابق با زمان بندی که متعاقباً اعلام می شود، خواهند داشت. با وجود این، دانشجویان قدیمی امکان حذف یا اضافه کردن دروسی را که کلاس های آنها از شروع نیم سال تحصیلی جاری شروع شده است، در بازه انتخاب واحد دانشجویان نوورود نخواهند داشت.




منبع:

1399/08/15
23:57:26
5.0 / 5
832
تگهای خبر: دانشگاه , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
پرتو بلاگ Parto Blog