پرتو بلاگ
با امضای تفاهم نامه ای محقق می شود

برنامه های درسی با علوم شناختی بهینه سازی می شود

برنامه های درسی با علوم شناختی بهینه سازی می شود

پرتوبلاگ: همكاریهای علمی - آموزشی و استفاده از آموزه های علوم شناختی در بهسازی برنامه های درسی با امضای تفاهم نامه ای میان ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی كشور توسعه می یابد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، مجید نیلی احمدآبادی، دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم امضای تفاهم نامه با سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور، اظهار داشت: توجه به کودکان و نوجوانان و توسعه توانمندی های شناختی آنان یکی از اهداف و سیاست های این ستاد است و انعقاد این تفاهم نامه همکاری نیز برای تحقق این برنامه است.
نیلی افزود: امید است بوسیله هم افزایی نیروها و بکارگیری تخصص دو جانبه، زمینه بالندگی قابلیت ها و ظرفیت های شناختی کودکان و نوجوانان فراهم و با ایجاد بسترهای لازم ضمن تقویت توانمندی های شناختی کودکان و نوجوانان از بروز افت کارکردهای شناختی در بین آنان جلوگیری شود.
حسن ملکی، رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور نیز با اشاره به پیچیده بودن ماهیت تربیت، استفاده از یافته های علوم مختلف به ویژه دانش شناختی را برای غنی سازی حوزه نظر و عمل در تعلیم و تربیت اقدامی ضروری دانست.
برمبنای اعلام معاونت علمی، وی همین طور خواهان بهره گیری از دانش و تخصص و توانمندی های ستاد توسعه علوم شناختی در بهبود امر تعلیم و تربیت شد.



1399/08/26
14:55:09
5.0 / 5
833
تگهای خبر: پژوهش , سازمان , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
پرتو بلاگ Parto Blog