پرتو بلاگ

امروز آخرین فرصت تكمیل ظرفیت دستیاری فوق تخصصی

امروز آخرین فرصت تكمیل ظرفیت دستیاری فوق تخصصی

به گزارش پرتوبلاگ مهلت شركت در تكمیل ظرفیت سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشكی امروز ۱۰ آذر آخر می یابد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا؛ مهلت شرکت در تکمیل ظرفیت سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی ساعت ۲۴ امشب، دوشنبه ۱۰ آذر ماه آخر می یابد و داوطلبان می توانند در مهلت باقیمانده با رفتن به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.
پیش از این، دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی اعلام نموده بود به علت خالی ماندن بخشی از ظرفیت این دوره از پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی، شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت را برای دستیاران و ظرفیت جدید برای دانشجویان با اولویت مناطق محروم فراهم نموده وتمامی شرکت کنندگان سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی که با رعایت مقررات موفق به کسب قبولی در مرحله اصلی نشده اند می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت نمایند.
همینطور تمامی متخصصین که با شرکت در رشته های جراحی عمومی، بیماری های داخلی، کودکان، روانپزشکی و بیهوشی در شصت و هفتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی شهریور ماه ۱۳۹۹ موفق به کسب قبولی در هر دو مرحله کتبی و شفاهی شده اند (به جز افرادی که در مقطع تخصصی با استفاده از سهمیه بانوان، مناطق محروم، شامل مازاد مناطق محروم و یا قانون برقراری عدالت آموزشی مورد پذیرش قرار گرفته اند.) می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت نمایند.
به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، نحوه پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت، پذیرش افراد از میان شرکت کنندگان در آزمون دستیاری فوق تخصصی، با کسب حدنصاب نمره قبولی تراز شده در مرحله کتبی آزمون مذکور و با احتساب ضرایب در ارتباط با رشته فوق تخصصی انتخابی است.
همینطور افراد دارای حد نصاب قبولی در مرحله کتبی از بالاترین نمره کتبی تراز شده برای شرکت در مرحله شفاهی آزمون دعوت می شوند.
تاریخ و محل برگزاری آزمون شفاهی متعاقباً اعلام خواهد شد.
بر این اساس کسب حدنصاب قبولی نمره تراز شده در مرحله شفاهی و قرار گرفتن در نمرات کل برتر شرکت کنندگان در آزمون برابر ظرفیت مورد تقاضا هم الزامی است و پذیرش افراد متخصص که در آزمون دانشنامه تخصصی شرکت کرده بودند هم منوط به کسب قبولی در هر دو مرحله کتبی و شفاهی آزمون دانشنامه تخصصی شهریور ماه ۱۳۹۹ در رشته های پیش نیاز جراحی عمومی، کودکان، بیماری های داخلی، بیهوشی، روانپزشکی و کسب حدنصاب قبولی بر اساس تصحیح مجدد پاسخنامه آزمون دانشنامه و لحاظ کردن ضریب رشته مورد نظر و کسب حدنصاب قبولی نمره تراز شده در مرحله شفاهی است.



1399/09/10
16:17:42
5.0 / 5
1071
تگهای خبر: پزشكی , سایت , متخصص , هوش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog