پرتو بلاگ
قاسمی پور:

باید به دانشجویان اعتماد كرد

باید به دانشجویان اعتماد كرد

به گزارش پرتوبلاگ یک عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دانشجویان را آینده سازان کشور دانست و اظهار داشت: باید به دانشجویان اعتماد کرد تا آنها در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی حضور فعال داشته و بعنوان بازوی توانمند در نظام علمی کشور محسوب شوند.


شیوا قاسمی پور در گفت و گو با ایسنا با گرامیداشت روز دانشجو و شهدای دانشجو اظهار داشت: امسال به سبب کرونا شرایط به شکلی پیش رفت که مدارس و دانشگاه ها از حضور پرشور و فعال دانش آموزان و دانشجویان بی بهره بود، مشکلی که قبل از این وجود نداشت و تجربه جدید محسوب می شد. با وجود تمامی نقاط ضعف، وزارت علوم تلاشش را به کار برد تا با ایجاد شرایطی عرصه علم و دانش تعطیل نشده و دانشجویان از آموزش عقب نیفتند. این اتفاق با برگزاری کلاس های آنلاین و شبکه های مجازی رخ داد و کلاس های درس تعطیل نشد.
وی در تبیین خاصیت دانشجویان اظهار داشت: دانشجو یک نام است که با آن علم آموزی، مطالبه گری، عدالت خواهی، نوآوری، خلوص نیت، استکبار ستیزی، مصلحت اندیشی و صدق و صفا عجین شده است و دانشجویان باید برای داشتن تمامی این مولفه ها تلاش کنند.
این عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات اشاره کرد: دانشجو باید در عرصه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی فعال باشد، باید به دانشجویان بعنوان آینده سازان کشور نگاه و از آنها حمایت کرد. باید به آنها اعتماد داشت تا در عرصه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی فعالانه حضور داشته و بعنوان بازوی توانمند در نظام علمی کشور باشند.



1399/09/17
12:06:08
5.0 / 5
726
تگهای خبر: آنلاین , اقتصاد , تحقیقات , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog