پرتو بلاگ

مهلت ثبت نام رشته های بدون آزمون ارشد امروز آخر می یابد

مهلت ثبت نام رشته های بدون آزمون ارشد امروز آخر می یابد

مهلت تمدید شده ی ثبت نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ امروز چهارشنبه سوم دیماه آخر می یابد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، بر مبنای اعلام سازمان سنجش آموزش کشور و به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که برای انتخاب رشته اقدام ننموده اند، ترتیبی اتخاذ شده است که متقاضیان بتوانند تا آخر روز چهارشنبه ۳ دی نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته در این مرحله از پذیرش اقدام نمایند.
ازاین رو متقاضیان، لزوم دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و بعد از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته مذکور و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور رجوع و نسبت به ثبت کدرشته محل های انتخابی در این مرحله از پذیرش اقدام نمایند.
همینطور آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل های تحصیلی اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا آخر وقت امروز، نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل های انتخابی خود اقدام نمایند.
سازمان سنجش آموزش کشور تاکید دارد که با عنایت به فشردگی زمانی در سایر فرآیندهای این مرحله از پذیرش، مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید مجدد نمی باشد. بنابراین لزوم دارد متقاضیان در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته و یا ویرایش رشته های انتخابی خود اقدام نمایند.




منبع:

1399/10/05
01:01:12
5.0 / 5
450
تگهای خبر: سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog