پرتو بلاگ

دانشگاه آلبرتا به دانشجویان قربانی هواپیمای اوكراینی مدرك اعطا می كند

دانشگاه آلبرتا به دانشجویان قربانی هواپیمای اوكراینی مدرك اعطا می كند

پرتوبلاگ: دانشگاه آلبرتا به یاد و خاطره 5 دانشجوی ایرانی که جان خودرا در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی از دست دادند، مدرک اعطا کرد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، با توجه به این که پاندمی "کووید-۱۹" برگزاری مراسم های جشن فارغ التحصیلی برای دانشجویان را لغو نمود، دانشگاه آلبرتا به ۵ دانشجوی خود که سال قبل در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی جان خودرا از دست دادند، مدرک بعد از مرگ اعطا کرد.
"عسل اندرزی پور" رئیس انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه آلبرتا اظهار داشت: این مدرک بعنوان نشانی از یادآوری ۵ دانشجوی ایرانی دانشگاه ما است که با امید و آرزو مشغول تحصیل بودند.
همین طور یادآور غیرمنتظره بودن زندگی است تا از آن لذت ببریم.
این ۵ مدرک به قربانیان این حادثه و دانشجویان دانشگاه آلبرتا یعنی "پونه گرجی"، "آرش پورضرابی"، "الناز نبیی"، "نسیم رحمانی فر" و "صبا سعادت" تعلق گرفت.
به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، سال گذشته در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در اطراف تهران، تعدادی از دانشجویان ایرانی جان خودرا از دست دادند.
آرش پورضرابی" متولد ۱۳۷۲ و "پونه گرجی" متولد ۱۳۷۳ که هر دو در اواسط دهه ۲۰ زندگی خود بودند، هر دو دانشجوی دوره کارشناسی علوم کامپیوتر دانشگاه آلبرتا بودند که برای برگزاری جشن عروسی خود به ایران سفر کردند.
"صبا سعادت" متولد سال ۱۳۷۵، دانشجوی پزشکی دانشگاه آلبرتا بود.
"نسیم رحمانی فر" دیگر قربانی حادثه، دانشجوی مهندسی مکانیک دانشگاه "آلبرتا" بود و این، نخستین زمستانی بود که در ادمونتون حضور داشت.
"الناز نبیی" نیز فارغ التحصیل دانشگاه شریف و دانشجوی دانشگاه آلبرتا بود.




منبع:

1399/10/20
19:30:47
0.0 / 5
745
تگهای خبر: پزشكی , دانشگاه , كامپیوتر
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
پرتو بلاگ Parto Blog