پرتو بلاگ

آغاز مهلت جدید ثبت نام در آزمون دكتری علوم پزشكی از فردا

آغاز مهلت جدید ثبت نام در آزمون دكتری علوم پزشكی از فردا

پرتوبلاگ: داوطلبان آزمون دكتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال 1399 گروه علوم پزشكی ازفردا دوشنبه دوم تا چهارم تیرماه می توانند نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، باتوجه به مصوبه یازدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون مرحله اول دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) گروه علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی همانند ادوار گذشته به صورت کتبی (دفترچه و پاسخنامه کاغذی) برگزار می شود.
طبق نوبت بندی جدید برگزاری آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۱۴ آزمون در بامداد جمعه ۲۷ تیرماه ۹۹، ۲۰ آزمون در عصر جمعه ۲۷ تیرماه ۹۹، ۱۴ آزمون در بامداد شنبه ۲۸ تیرماه ۹۹ و ۱۲ آزمون در عصر شنبه ۲۸ تیرماه ۹۹ و همین طور آزمون مجموعه داروسازی بامداد روز یکشنبه ۲۹ تیرماه ۹۹ برگزار می شود.
آخرین مهلت ثبت نام و ویرایش آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال ۹۹ گروه علوم پایه پزشکی و بهداشت و تخصصی از ۲ تا ۴ تیرماه ۹۹ است.
باتوجه به مصوبه یازدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در خصوص برگزاری آزمون مرحله اول دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) به صورت کتبی (دفترچه و پاسخنامه کاغذی)، با توجه به این که بعضی از حوزه های آزمون دکتری تخصصی در نوبت های برگزاری آزمون به حد نصاب کافی برای تشکیل حوزه آزمون نرسیده اند، از لیست محل های برگزار کننده آزمون حذف می شوند.
بدین سبب داوطلبانی که این حوزه ها را بعنوان محل آزمون خود انتخاب نموده اند لازم است طی روزهای دوشنبه ۲ تیر تا چهارشنبه ۴ تیر ۹۹ نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام نمایند.
در حوزه های حذف شده به هیچ عنوان آزمون برگزار نخواهد شد و چنانچه داوطلبانی که این حوزه ها را انتخاب نموده اند در موعد مقرر نسبت به تغییر آن اقدام نکنند این مرکز به ناچار نزدیکترین حوزه ممکن را بطور خودکار برای این دسته از داوطلبان تعیین خواهدنمود.
به گزارش مفدا، حوزه هایی که از لیست محل های آزمون دکتری تخصصی سال ۹۹ گروه علوم پزشکی حذف شده اند عبارتند از:
۱. پردیس جلفا
۲. دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
۳. دانشگاه علوم پزشکی جهرم
۴. دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
۵. دانشگاه علوم پزشکی شاهرود
۶. دانشگاه علوم پزشکی فسا
۷. دانشگاه علوم پزشکی گناباد
۸. دانشگاه علوم پزشکی نیشابور
فقط داوطلبانی که این حوزه ها را بعنوان محل آزمون خود انتخاب نموده اند موظف به تغییر محل آزمون خود هستند. سایر داوطلبان (کسانی که سایر حوزه ها را انتخاب نموده اند) هم در صورت تمایل مجاز به تغییر محل آزمون خود هستند.
در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال ۱۳۹۹ گروه علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی تعداد ۱۷ هزار و ۶۸۳ نفر ثبت نام کرده اند.




منبع:

1399/04/01
00:24:25
5.0 / 5
1622
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
پرتو بلاگ Parto Blog