پرتو بلاگ
سخنگوی كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

باید اصلاحاتی در بعضی مراكز دانشگاه پیام نور صورت گیرد

باید اصلاحاتی در بعضی مراكز دانشگاه پیام نور صورت گیرد

همدان سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اعلام نمود: دانشگاه پیام نور نیاز کشور است اما باید اصلاحاتی در بعضی مراکز این دانشگاه صورت گیرد.


حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت و گو با ایسنا، با اعلان اینکه دانشگاه پیام نور یک دانشگاه مجازی مستقل و مورد نیاز کشور است بدین سبب باید وجود داشته باشد، اشاره کرد: این صحبت ها که در ارتباط با اضافه بودن اعضای هیئت علمی دانشگاه، کارمند و مراکز اضافه دارد، صحیح است اما نمی گردد این دانشگاه را منحل کرد.
وی اشاره کرد: برای حل این مشکلات پیشنهاد دادیم دانشگاه پیام نور با دانشگاه های دیگر ارتباط داشته باشد و اساتید و واحدهای اضافی خودرا در اختیار دانشگاه های دیگر قرار دهد.
فلاحی اضافه کرد: تمام این صحبت ها در حد حرف است و عملی نشده چونکه برای این همکاری و ارتباط با دانشگاه های دیگر لازم است وزیر علوم لایحه ای به مجلس عرضه نماید و بعنوان مثال خواهان این باشد تا مراکزی از دانشگاه پیام نور در اختیار دانشگاه فنی و حرفه ای قرار گیرد.
وی در ارتباط با جذب بی رویه دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: این دانشجویان بوسیله آزمون فراگیر پذیرش می شوند و به این صورت نیست که بدون هیچ آزمونی وارد دانشگاه شوند.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه خروجی مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه تا الان مفید و مؤثر بوده است، تصریح کرد: در آزمون فراگیر، دروسی معرفی می گردند و داوطلبان اگر در این آزمون قبول شوند می توانند در دانشگاه پیام نور ادامه تحصیل بدهند.




1399/11/01
18:14:03
0.0 / 5
551
تگهای خبر: تحقیقات , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
پرتو بلاگ Parto Blog