پرتو بلاگ

تمدید مهلت ثبت نام رشته های بدون آزمون ارشد دانشگاه الزهرا

تمدید مهلت ثبت نام رشته های بدون آزمون ارشد دانشگاه الزهرا

مهلت ثبت نام در فراخوان پذیرش بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ -۱۴۰۱ دانشگاه الزهرا تا ۲۶ اسفند تمدید گردید.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، دانشگاه الزهرا اعلام نمود: از بین دانش آموختگان دوره کارشناسی پیوسته در رشته های موجود در دفترچه انتخاب رشته سازمان سنجش آموزش کشور بر مبنای آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد وزارت علوم در سال تحصیلی ۱۴۰۰ -۱۴۰۱ در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می کند.
بر مبنای اعلام این دانشگاه رشته های علوم اجتماعی و اقتصادی، علوم زیستی، هنر، فنی و مهندسی، ادبیات، علوم ریاضی، علوم تربیتی و روانشناسی، الهیات، علوم ورزشی و شیمی همچون رشته هایی است که متقاضیان می توانند بدون آزمون در آن پذیرش شوند. بر مبنای اعلام این دانشگاه و متقاضیان برای ثبت نام در فراخوان فوق باید در بازه زمانی اول مهر ۹۹ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ دانش آموخته شوند. همینطور چنانچه ظرفیت بدون آزمون رشته ای با ۱۵ درصد برتر دانشجویان حائز شرایط تکمیل نشود صرفاً تقاضای دانشجویان دانشگاه الزهرا با میانگین معدل کل ۱۰ درصد برتر بعدی در انتها شش نیمسال در صورت دارا بودن شرایط بررسی می شوند.
همینطور مدت مجاز برای دانشجویان تحصیل همزمان در دو رشته حداکثر ۱۰ نیمسال تحصیلی است و پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله بعد از دانش آموختگی و صرفاً برای یکبار امکانپذیر است.
دانشجویان مهمان، انتقالی یا تغییر رشته باید سنوات تحصیلی آنها از ورود به رشته در دانشگاه اول تا دانش آموختگی از رشته و دانشگاه دوم حداکثر هشت نیمسال باشد و مقایسه معدل با دانشجویان دانشگاهی که مدرک گرفته است انجام می شود. بر مبنای اعلام دانشگاه الزهرا مهلت ثبت نام در فراخوان پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه تا ۲۶ اسفند ماه ۹۹ تمدید شده است.




منبع:

1399/12/03
12:09:25
0.0 / 5
538
تگهای خبر: اقتصاد , دانشگاه , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
پرتو بلاگ Parto Blog