پرتو بلاگ

شروع ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد فراگیر پیام نور

شروع ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد فراگیر پیام نور

پرتوبلاگ: ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره های فراگیر تحصیلات تکمیلی از امروز سه شنبه 12 اسفند شروع می شود.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره های فراگیر تحصیلات تکمیلی (دانش پذیری کارشناسی ارشد) دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۹ (نوبت بیست و یکم) برای اطلاع دقیق از تاریخ و چگونگی ثبت نام و همین طور مدارک مورد نیاز برای ثبت نام از امروز سه شنبه مورخ ۱۲ اسفند به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور به آدرس http: //pnu.ac.ir مراجعه کنند.
عدم مبادرت به موقع برای ثبت نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنان تلقی می شود.
پذیرفته شدگان به شرط ستاندن مدرک تحصیلی کارشناسی مورد تایید حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۹۹، مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته قبولی خود هستند.
همین طور همه پذیرفته شدگان باید در زمان مقرر نسبت به ثبت نام در موسسه محل قبولی خود اقدام نمایند. عدم ثبت نام بموقع در زمان مقرر به منزله انصراف از تحصیل در کد رشته محل ذی ربط به حساب می آید.
پذیرفته شدگان مرد لازم است باتوجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون ورودی دوره های فراگیر تحصیلات تکمیلی (دانش پذیری کارشناسی ارشد) بهمن ماه سال ۱۳۹۹ واجد شرایط لازم بوده و گواهی مربوط به دانشگاه محل قبولی عرضه کنند.
با توجه به اینکه در دستورالعمل ثبت نامی به مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه پیام نور ابلاغ می شود تا از پذیرفته شدگانی که دارای مغایرت معدل (معدل مندرج در مدرک تحصیلی آنان کمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ارسالی از جانب متقاضیان به این سازمان باشد) باشد، فقط ثبت نام موقت و مشروط به عمل آید، بدین سبب ضرورت دارد این دسته از پذیرفته شدگان به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کرده و مدارک لازم را به آنجا ارائه نمایند تا ثبت نام موقت از آنان بعمل آمده و بررسی لازم در مدارک و مستندات ارائه شده صورت گیرد.
بر این اساس در هر مرحله از پذیرش(ثبت نام، پذیرش و یا هنگام تحصیل )، چنانچه مشخص شود که متقاضی حقایق را کتمان نموده و یا اطلاعات غلطی ارائه و واجد شرایط نیست، قبولی او لغو و طبق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان بمنظور جلوگیری از شیوع کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http: //darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خودرا به همراه مستندات لازم ثبت کنند. بعد از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری بوسیله پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می توانند بعد از دریافت شماره و کدرهگیری بوسیله پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس http: //rahgiri.sanjesh.orgوارد و از آخرین وضعیت درخواست خود باخبر شوند.
همچنین متقاضیان درصورت لزوم می توانند سوال یا سوالات خودرا با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور و یا در روزها و ساعات اداری سازمان سنجش آموزش کشور تماس بگیرند.



1399/12/12
21:21:47
0.0 / 5
503
تگهای خبر: اطلاعات , الكترونیك , اینترنت , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
پرتو بلاگ Parto Blog