پرتو بلاگ

ششمین سمینار نظریه مفصل و كاربردهای آن

ششمین سمینار نظریه مفصل و كاربردهای آن

گروه آمار دانشگاه الزهرا ششمین سمینار ˮنظریه مفصل و کاربردهای آنˮ را به صورت مجازی برگزار می نماید.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، دانشگاه الزهرا می خواهد در ایام سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۱۹ و ۲۰ اسفند سال ۱۳۹۹ ششمین سمینار نظریه مفصل و کاربردهای آنرا به منظور تبادل نظر اعضای هیئت علمی و ارتقای سطح علمی دانشجویان تحصیلات تکمیلی برگزار کند.
دکتر شمس دبیر برگزاری این سمینار اظهار نمود: این برنامه در ۴ دوره نخست به صورت کارگاه برگزار می شد ولی پنجمین دوره به صورت سمینار برگزار شد که البته سال جاری به علت شرایط کرونا ششمین دوره به صورت وبینار برگزار می گردد.
وی افزود: پنجمین دوره در دانشگاه فردوسی مشهد و در سطح ملی برگزار شد ولی ششمین دوره در سطح بین المللی برگزار می گردد که تابحال حدود ۱۲۰ شرکت کننده ثبت نام کرده اند که ۲۴ نفر خارجی از کشورهای آلمان، کانادا، انگلیس و ایتالیا هستند.
دکتر شمس در ارتباط با سخنرانان این وبینار اظهار داشت: دو نفر از سخنرانان اصلی خارجی هستند که یکی از این سخنرانان استاد تمام دانشگاه "مک گیل" کانادا و دیگری استاد تمام دانشگاه "یورک" انگلیس است.
دبیر برگزاری این وبینار اضافه کرد: نظریه مفصل کاربردهای بسیاری در زمینه علوم پزشکی، علوم مهندسی، بیمه، اقتصاد، هواشناسی، کشاورزی و سایر علوم دارد. از اهداف این وبینار هم عرضه و تبادل جدید ترین دستاوردهای نظری و همینطور عرضه جدید ترین دستاوردهای کاربردی است.
محورهای ششمین سمینار نظریه مفصل و کاربردهای آن شامل "روش های ساخت تابع مفصل"، " توابع مفصل و مفاهیم وابستگی"، "مدلسازی و استنباط آماری بر مبنای مفصل"، " کاربرد نظریه مفصل در علوم مختلف مانند مهندسی، پزشکی، کشاورزی، بیمه، هواشناسی، داده های فضایی، هیدرولوژی، علم داده، اقتصاد و غیره است.




منبع:

1399/12/13
22:41:37
0.0 / 5
690
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
پرتو بلاگ Parto Blog