پرتو بلاگ

امكان ثبت نام مجدد در آزمون ارشد علوم پزشكی فراهم گردید

امكان ثبت نام مجدد در آزمون ارشد علوم پزشكی فراهم گردید

به گزارش پرتوبلاگ ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی سال ۱۴۰۰  مجدد از ۲۳ اسفند ماه سالجاری شروع می شود.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد، باتوجه به اتمام مھلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی سال ۱۴۰۰ فرصت مجدد از تاریخ ۲۳ تا ۲۵ اسفند سالجاری به منظور ثبت نام جدید یا تصحیح اطلاعات درنظر گرفته شده است.
داوطلبانی که در مهلت تعیین شده آزمون فوق ھزینه ثبت نام را پرداخت نموده ولی به علت اتمام مھلت ثبت نام نتوانسته اند ثبت نام نمایند، می توانند با رفتن به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت نام جدید یا ویرایش یا تکمیل مدارک در زمان یاد شده اقدام نمایند.
همینطور افرادی که احتیاج به تصحیح و ویرایش اطلاعات و مدارک خود دارند هم می توانند در مهلت مجدد تعیین شده آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی ثبت نام کنند.
بر مبنای سوال مکرر داوطلبان در مورد سھمیه بومی، مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت اعلام کرد، ھر داوطلب علاوه بر انتخاب سھمیه آزاد یا رزمنده، در صورت واجد شرایط بودن می تواند سھمیه بومی را هم انتخاب نماید.
همینطور محل دریافت تعھد ھمان استان بومی(۱و۲) است که داوطلب آن حائز یکی از ۳ شرط مندرج در دفترچه انتخاب رشته آزمون است. محل دریافت تعھد ھیچ ربطی به محل پذیرش آزمون مقطع کارشناسی ارشد ندارد.
همینطور طبق ضوابط در دفترچه راھنمای ثبت نام، ھر گونه مغایرت در معدل سبب متخلف محسوب شدن داوطلب خواھد شد. ازاین رو داوطلبان در درج معدل، نھایت دقت به عمل آید.
بعد از پرداخت ھزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، داوطلب باید با وارد نمودن کد ملی خود از گزینه ثبت نام جدید و پرداخت ھزینه مبادرت به ثبت نام کند.



1399/12/22
14:18:52
0.0 / 5
564
تگهای خبر: اطلاعات , پزشكی , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog