پرتو بلاگ
درهمایش بین المللی بیوتكنولوژی صورت می گیرد؛

اعطای جایزه دکتر کاظمی آشتیانی به چهره تأثیرگذار بیوتکنولوژی

اعطای جایزه دکتر کاظمی آشتیانی به چهره تأثیرگذار بیوتکنولوژی

به گزارش پرتوبلاگ پنجمین دوره انتخاب و تقدیر از چهره تأثیرگذار بیوتکنولوژی کشور همزمان با چهارمین همایش بین المللی و دوازدهمین کنگره ملی بیوتکنولوژی ایران برگزار می گردد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از چهارمین همایش بین المللی و دوازدهمین کنگره ملی بیوتکنولوژی ایران، دکتر سیروس زینلی، رئیس انجمن بیوتکنولوژی ایران با بیان این مطلب تصریح کرد: برگزیدگان پنجمین دوره انتخاب چهره تأثیرگذار بیوتکنولوژی ایران که به روال دوره های قبل، همزمان با برگزاری کنگره دوسالانه بیوتکنولوژی ایران معرفی می گردند، «جایزه دکتر کاظمی آشتیانی» را دریافت خواهند کرد. این جایزه به یادبود بنیانگذار فقید پژوهشگاه رویان و چهره ماندگار تحقیقات سلول های بنیادی ایران نامگذاری شده است. وی تصریح کرد: به دنبال فراخوان اعلام شده، نامزدهای جایزه «چهره تأثیرگذار بیوتکنولوژی کشور» از جانب اساتید حوزه بیوتکنولوژی و رشته های مرتبط به انجمن بیوتکنولوژی ایران معرفی شده اند. فعالیت ارزشمند در زمینه توسعه زیست فناوری در کشور، حسن شهرت، روابط بین الملل، توانمندی علمی و فعالیت ارزشمند در زمینه تولید محصولات و خدمات زیست‏ فناوری از شاخصهای انتخاب چهره تاثیر گذار بیوتکنولوژی است.

رئیس چهارمین همایش بین المللی و دوازدهمین کنگره ملی بیوتکنولوژی ایران تصریح کرد: این همایش که سی و یکم مرداد تا دوم شهریورماه ۱۴۰۰ به صورت آنلاین برگزار می شود، بزرگترین و شناخته شده ترین رخداد کشور در حوزه بیوتکنولوژی است که طی آن، تازه ترین یافته های تحقیقات بیوتکنولوژی با حضور تعدادی از برجسته ترین اساتید و دانشمندان داخلی و خارجی عرضه و بررسی می شود.

1400/05/26
21:07:13
5.0 / 5
699
تگهای خبر: آنلاین , پژوهش , تحقیقات , تكنولوژی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
پرتو بلاگ Parto Blog