پرتو بلاگ

تعویق برگزاری آزمون دكتری وزارت بهداشت

تعویق برگزاری آزمون دكتری وزارت بهداشت

به گزارش پرتوبلاگ رئیس مركز سنجش آموزش پزشكی وزارت بهداشت از تعویق زمان برگزاری آزمون دكتری تخصصی علوم پزشكی، آزمون زبان و آزمون غربالگری المپیاد علمی دانشجویی اطلاع داد.


دکتر سعید هاشمی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار نمود: در جلسه تصمیم گیری روز گذشته که به منظور بررسی زمان آزمون ها برگزار شد، با عنایت به شدت انتشار کرونا در سطح کشور، زمان برگزاری سه آزمون وزارت بهداشت تغییر نمود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در واقع این تعویق به منظور حفظ سلامت داوطلبان و بررسی روش های اجرای سختگیرانه تر پروتکل های بهداشتی اتفاق افتاده است بر این اساس سه آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی، آزمون زبان و آزمون غربالگری المپیاد علمی دانشجویی به تعویق افتاد. این در شرایطی است که قرار بود این آزمون ها در هفته پایانی تیر و هفته اول مردادماه برگزار شوند.
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت اعلام نمود: تصمیم گرفته شد تعویق کوتاه مدتی برای سه آزمون فوق داشته باشیم و زمان جدید برگزاری هنوز معلوم نیست.
به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، پیش از این قرار بود آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی در ایام ۲۷ تا ۳۰ تیرماه، آزمون زبان وزارت بهداشت در روز دوم مرداد و آزمون غربالگری المپیاد علمی دانشجویی هم در روز سوم مرداد برگزار شوند.
به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، اواخر شب گذشته هم سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه ای از تغییر زمان برگزاری آزمون های ارشد و دکتری وزارت علوم خبرداده و اعلام نموده بود: تاریخ و زمان برگزاری جدید آزمون های فوق الذکر بعد از ابلاغ وزرات بهداشت درمان و آموزش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.







منبع:

1399/04/23
21:55:47
5.0 / 5
1558
تگهای خبر: پزشكی , درمان , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
پرتو بلاگ Parto Blog