پرتو بلاگ
معاون آموزشی وزارت بهداشت:

گسترش زیرساخت آموزشی در دستور کار وزارت بهداشت قرار دارد

گسترش زیرساخت آموزشی در دستور کار وزارت بهداشت قرار دارد

به گزارش پرتوبلاگ، معاون آموزشی وزارت بهداشت اظهار داشت: گسترش زیرساخت آموزشی در دستور کار وزارت بهداشت قرار دارد. از وظایف ما این است که باید در سازوکار خودمان به آموزش های نوین و تکنولوژی های نوین دقت نماییم. آموزش اصلی ما حضوری است و در بخش حضوری است که دانشجو اخلاق حرفه ای را یاد می گیرد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی، هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و ششمین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه آموزشی در مرکز همایش های بین المللی رازی با حضور بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور، ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت اجرا شد.
ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت و رئیس همایش آموزش علوم پزشکی در این مراسم اظهار داشت: این افتخار را داریم که بنیانگذار جشنواره شهید مطهری وزیر بهداشت جناب عین اللهی بوده اند، خوشحال هستیم از ۱۷ سال قبل تا به امروز این جشنواره امتداد یافته و این مسئله نشان دهنده شخصیت آموزشی ایشان است.
وی ادامه داد: آموزش رکن اصلی دانشگاه است، اگر آموزش را از دانشگاه حذف نماییم، باید نام دانشگاه را برداریم و دانشگاه های ما تبدیل به موسسه و سازمان خواهد شد، رکن مهم و اصلی آموزش نیز استاد است؛ بدین سبب این که گفته می شود اساتید سرمایه های تجدید ناپذیر کشور هستند کلام گزافی نیست.
باقری فرد اظهار داشت: اگر امروز ما در عرصه های علوم پزشکی سرآمد هستیم به برکت وجود اساتید است، مهم ترین هدف آموزش یادگیری و یادهی نیست، بلکه ایجاد انگیزه است، اگر در کلاس درس به عنوان استاد انگیزه ایجاد نماییم دانشجو بمراتب عالی دست پیدا خواهدنمود.
بگفته معاون آموزشی وزارت بهداشت، یکی از اهداف ما در دانشگاه علوم پزشکی ایجاد انگیزه است که در ایران با آموزش مرتبط می باشد، در عرصه آموزش علوم پزشکی چندین دستور عمل را در دست اجرا داریم و دستور جناب عین اللهی است که برنامه عدالت، تعالی، راندمان و تکریم اساتید را دنبال نماییم.
وی ادامه داد: در این زمینه دارای کارنامه هستیم و برنامه های خودرا به کارنامه تبدیل نموده ایم، گسترش زیرساخت آموزشی در دستور کار وزارت بهداشت قرار دارد. از وظایف ما این است که باید در سازوکار خودمان به آموزش های نوین و تکنولوژی های نوین دقت نماییم. آموزش اصلی ما حضوری است و در بخش حضوری است که دانشجو اخلاق حرفه ای را یاد می گیرد.




منبع:

1403/02/13
13:27:55
5.0 / 5
110
تگهای خبر: پزشكی , تكنولوژی , دانشگاه , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
پرتو بلاگ Parto Blog