پرتو بلاگ

مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد امروز اختتام می یابد

مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد امروز اختتام می یابد

پرتوبلاگ: ثبت نام تکمیل ظرفیت پذیرش بر طبق سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته نیمسال دوم 1400 دانشگاه آزاد اسلامی امروز اختتام می یابد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، باتوجه به مصوبه جلسه اخیر شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی، قرار شد مرحله تکمیل ظرفیت برای رشته محل هایی که ظرفیت آنها خالی مانده، همراه با رشته محل های جدید صورت گیرد.
بر این اساس، متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org از نتیجه نتایج تکمیل ظرفیت پذیرش بر طبق سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته نیمسال دوم ۱۴۰۰ دانشگاه باخبر شوند و تا اختتام وقت امروز با مراجعه به سامانه آموزشیار edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده، نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰۰ کدرشته/ محل از مجموعه های امتحانی مجاز اقدام نمایند.
پذیرفته شدگان جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام می توانند راهنمای ثبت نام این مقطع را از سامانه sanjesh.iau.ir دریافت و مطالعه کنند.
مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به داوطلبان سفارش کرده که ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت و بعد از مطالعه و کسب آگاهی، نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.
ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد از روز شنبه ۲۵ دی ماه شروع شده بود.




منبع:

1400/10/27
23:24:18
5.0 / 5
492
تگهای خبر: دانشگاه , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
پرتو بلاگ Parto Blog