پرتو بلاگ
رئیس دانشگاه علوم پزشكی هوشمند :

استفاده از تکنولوژی های جدید به افزایش کیفیت آموزش کمک می کند

استفاده از تکنولوژی های جدید به افزایش کیفیت آموزش کمک می کند

به گزارش پرتوبلاگ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هوشمند اظهار داشت: استفاده از تکنولوژی های جدید مانند حقیقت افزوده می تواند به افزایش کیفیت آموزش مجازی کمک نماید.


دکتر آرش خجسته در گفتگو با ایسنا، درباره توسعه بکارگیری فناوری در آموزش اظهار داشت: آموزش مجازی علوم پزشکی در دوران کرونا به علت همه گیری این بیماری پیشرفت قابل قبولی داشت. سامانه هایی که در دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی هوشمند افتتاح شد که با استفاده از یان سامانه ها توانستیم از تمام کشور در زمینه آموزش مجازی حمایت نماییم.
وی با اشاره به اینکه آموزش مجازی صرف در رشته های مهارتی مانند پزشکی و دندان پزشکی امکان پذیر نیست، اظهار داشت: باید خویش را آماده نماییم اگر با یک همه گیری همچون کرونا در سالهای آتی مواجه شدیم، بتوانیم از آموزش ترکیبی بهره ببریم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هوشمند با تکیه بر لزوم ارتقاء روش های آموزش ترکیبی، عنوان کرد: استفاده از تکنولوژی های جدید مانند حقیقت افزوده می تواند به افزایش کیفیت آموزش مجازی کمک نماید. در نخستین مرحله، لابراتوار حقیقت افزوده را در دانشگاه علوم پزشک هوشمند راه اندازی کرده ایم اما به جهت اینکه این لابراتوار بتواند به صورت کامل در اختیار دانشجویان قرار گیرد، می بایست زیرساخت های لازم مانند انیترنت پرسرعت فراهم گردد تا این لابراتوار برای تمام دانشجویان مفید باشد.
دکتر خجسته اظهار داشت: در دسترس بودن لابراتوار حقیقت افزوده برای دانشجویان جزو برنامه ریزی های کوتاه مدت ما بود که توانستیم این لابراتوار را راه اندازی نماییم. گسترش لابراتوار حقیقت افزوده به منظور در دسترس بود آن برای تمام دانشجویان جزو برنامه های بلند مدت است.




منبع:

1402/02/15
12:39:12
5.0 / 5
306
تگهای خبر: پزشكی , تكنولوژی , دانشگاه , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
پرتو بلاگ Parto Blog