پرتو بلاگ

بررسی اعلام نتایج لاتاری

بررسی اعلام نتایج لاتاری

پرتوبلاگ: شرکت کنندگان برای دریافت جواب لاتاری می توانند به سایت کارت سبز مراجعه کنند. برای دیدن نتایج می توانید از چند روش در این سایت اقدام کنید.


متاسفانه بسیاری از شرکت کنندگان برنامه لاتاری فراموش می کنند که نتایج لاتاری را به موقع بررسی نمایند. سالانه بسیاری از برندگان لاتاری به دلیل فراموشی و سهل انگاری، شانس مهاجرت به آمریکا و دریافت گرین کارت را از دست می دهند. به همین دلیل دانستن تاریخ دقیق اعلام نتایج لاتاری بسیار مهم می باشد. همچنین اطلاع دقیق از تاریخ اعلام جواب لاتاری به برندگان کمک می کند تا هر چه زودتر جهت انجام امور اداری دریافت ویزا اقدام نمایند. در این مقاله از موسسه کارت سبز، می خواهیم به بررسی اعلام نتایج لاتاری 2024 و بحث پیرامون آن بپردازیم.

 

بررسی اعلام نتایج لاتاری هر سال

قبل از آنکه به نتایج لاتاری 2024 بپردازیم، می خواهیم به بررسی روند ثبت نام لاتاری و اعلام نتایج آن در هر سال بپردازیم. لازم است بدانید که سال ذکر شده در انتهای هر برنامه نشان دهنده سالی است که در آن پرونده برندگان لاتاری بسته می شود. در واقع زمانی که شما در ماه اکتبر ثبت نام لاتاری انجام می دهید، نتایج آن در ماه می سال جدید اعلام خواهند شد. همچنین بسته شدن برندگان لاتاری حدودا یک سال و 4 ماه طول می کشد. بنابراین شرکت کنندگان لاتاری 2024، کسانی هستند که در سال 2022 اقدام به ثبت نام لاتاری کرده اند. همچنین اعلام نتایج این برنامه در سال 2023 اعلام شده است.

· لاتاری 2024- زمان ثبت نام: 2022- زمان اعلام نتایج: 2023- زمان بسته شدن پرونده: 2024

· لاتاری 2023- زمان ثبت نام: 2021- زمان اعلام نتایج: 2022- زمان بسته شدن پرونده: 2023

· لاتاری 2022- زمان ثبت نام: 2020- زمان اعلام نتایج: 2021- زمان بسته شدن پرونده: 2022

در صورت داشتن هر گونه سوالی در مورد بررسی نتایج لاتاری هر سال می توانید با کارشناسان موسسه کارت سبز در ارتباط باشید. کارشناسان این مجموعه اطلاعات مربوط به لاتاری هر سال را به صورت کامل در اختیار شما قرار داده و ابهامات شما را برطرف خواهند کرد.

 

زمان اعلام نتایج لاتاری 2024 کی است؟

حال که با روند اعلام نتایج لاتاری آشنا شدید وقت آن است که به تاریخ دقیق اعلام نتایج لاتاری 2024 بپردازیم. نتایج برنامه لاتاری 2024 در تاریخ 6 می 2023، از ساعت 12 ظهر اعلام شده اند. در واقع نتایج لاتاری 2024 در 16 اردیبهشت 1402 از ساعت 19:30 اعلام می‌شود. بنابراین شرکت کنندگان برنامه لاتاری 2024 هم اکنون می توانند جهت دریافت نتایج حاصل از قرعه کشی لاتاری اقدام نمایند. اگر تاکنون جهت دریافت نتایج لاتاری اقدام نکرده اید، در کوتاه ترین زمان ممکن با کارشناسان موسسه کارت سبز تماس بگیرید. با قرار دادن اطلاعات خود در اختیار کارشناسان ما، می توانید در کمترین زمان از نتایج لاتاری خود آگاه شوید.

 

چگونه نتایج لاتاری را دریافت کنیم؟

بسیاری از شرکت کنندگان لاتاری این سوال را دارند که چگونه می توانیم از نتایج لاتاری و اخبار مربوط به آن مطلع شویم؟ شرکت کنندگان برای دریافت جواب لاتاری می توانند به سایت کارت سبز مراجعه کنند. برای دیدن نتایج می توانید از چند روش در این سایت اقدام کنید.

اگر وقت و زمان کافی برای ورود به این سایت و دیدن نتایج لاتاری را ندارید می توانید این کار را با کارشناسان کارت سبز بسپارید. البته شرکت کنندگانی که از طریق این موسسه ثبت نام کرده اند، نیازی نیست جهت دریافت نتایج خود اقدامی نمایند. زیرا کارشناسان موسسه کارت سبز به محض اعلام نتایج، اطلاع رسانی های لازم را به شرکت کنندگان انجام خواهند داد. درنتیجه دیگر نیازی نیست بابت فراموش کردن زمان اعلام نتایج لاتاری نیز نگران باشید.

 

برای دیدن جواب لاتاری به چه مشخصاتی نیاز است؟

برای دریافت نتایج لاتاری به یک سری مشخصات و اطلاعات نیاز پیدا خواهید کرد. این مشخصات، همان اطلاعاتی هستند که هنگام ثبت نام در لاتاری وارد کرده اید. همچنین داشتن کانفرمیشن نامبر یا همان کد رهگیری برای دریافت نتایج لاتاری لازم است. در هنگام ثبت نام به تمامی شرکت کنندگان، کانفرمیشن نامبر داده می شود. این کد 16 رقمی بوده و نقش رسید ثبت نام در لاتاری را دارد. وارد کردن Last name یا همان نام خانوادگی به زبان لاتین و سال تولد به میلادی نیز برای دریافت نتایج لازم است. از وارد کردن ماه و روز تولد خود بپرهیزید. دقت کنید که نام خانوادگی خود را همان طور که در پاسپورت و در هنگام ثبت نام ذکر کرده اید، وارد نمایید. در غیر این صورت اطلاعات شما پذیرفته نشده و نتایج قابل مشاهده نمی باشند.

 

بررسی نتایج لاتاری بدون کانفرمیشن نامبر

برخی از افراد هنگام دریافت نتایج لاتاری ممکن است کانفرمیشن نامبر خود را فراموش کرده یا رسید مربوط به آن را گم کنند. در این حالت اصلا جای نگرانی نیست. زیرا کد کانفرمیشن نامبر از طریق فرم فراموشی کانفرمیشن نامبر قابل بازیابی است. در این فرم لازم است اطلاعاتی مربوط به نام، تاریخ تولد، آدرس ایمیل و ... را وارد نمایید. بعد از تایید اطلاعات، کد رهگیری لاتاری به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد. در نتیجه می توانید نسبت به دریافت نتایج لاتاری اقدام کنید.

 

نتایج لاتاری برای برندگان آن

در صورت بررسی نتایج لاتاری، اگر با پیام زیر رو به رو شدید، به شما تبریک می گوییم. زیرا شما از معدود افراد خوش شانسی هستید که در لاتاری آمریکا برنده شده اید.

You have been randomly selected for further processing in the diversity immigrant visa program for the fiscal year

پس از دریافت این پیام می توانید اطلاعات هویتی مربوط به خود را که در زمان ثبت نام وارد کرده اید، مشاهده نمایید. همچنین در این صفحه، کیس نامبر فرد برنده نمایش داده می شود. کیس نامبر همان شماره پرونده است. اگر از برندگان لاتاری هستید حتما از اطلاعات این صفحه پرینت بگیرید. زیرا داشتن این اطلاعات برای انجام امور اداری دریافت گرین کارت و مهاجرت به آمریکا ضروری می باشد.

 

نتایج مسابقه لاتاری در صورت عدم قبولی متقاضی

اگر در صورت بررسی اعلام نتایج لاتاری با پیام زیر مواجه شدید یعنی در لاتاری قبول نشده اید.

Based on the information provided, the Entry HAS NOT BEEN SELECTED for further processing for the Electronic Diversity Visa program at this time.

اگر در لاتاری امسال برنده نشدید، امید خود را از دست ندهید. زیرا می توانید شانس خود را برای لاتاری سال دیگر امتحان کنید. برای این کار تنها کافیست اطلاعات خود را برای کارشناسان موسسه کارت سبز ارسال کنید تا روند ثبت نام شما انجام شود.

 

وارد کردن اشتباه مشخصات هنگام دریافت نتایج

برای مشاهده نتایج لاتاری، لازم است اطلاعات شرکت کننده به صورت دقیق و طبق اطلاعات فرم ثبت نام لاتاری صورت گیرند. در غیر این صورت امکان مشاهده نتایج وجود نخواهد داشت. گاهی مواقع هنگام مشاهده نتایج لاتاری ممکن است اطلاعات خود را به اشتباه وارد کرده باشید. بیشتر این اشتباهات تایپی هنگام وارد کردن نام خانوادگی به لاتین و کانفرمیشن نامبر رخ می دهند. اگر با پیام زیر مواجه شدید، یعنی اطلاعات وارد شده شما در سامانه مربوطه موجود نیستند. درنتیجه بهتر است بار دیگر جهت وارد کردن درست اطلاعات اقدام نمایید.

The information entered is not valid

Please review the confirmation number, last/family name, and year of birth

 

1402/03/29
15:25:11
5.0 / 5
330
تگهای خبر: رپورتاژ , خدمات , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog