پرتو بلاگ

امروز، آخرین فرصت ثبت نام متأخرین مصاحبه آزمون دکتری و دوره بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد

امروز، آخرین فرصت ثبت نام متأخرین مصاحبه آزمون دکتری و دوره بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد

پرتوبلاگ: فرصت مجدد ثبت نام متأخرین مصاحبه آزمون دکتری تخصصی و دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان سال 1402 دانشگاه آزاد اسلامی، امروز یکشنبه 15 مرداد تمام می شود.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، داوطلبان آزمون دکتری تخصصی که فرم صلاحیت عمومی را تکمیل کرده و در موعد مقرر موفق نشده اند جهت شرکت در مصاحبه ثبت نام کنند و داوطلبانی که فرم صلاحیت های عمومی را تکمیل و برای مصاحبه ثبت نام کرده ولی موفق به حضور در جلسه مصاحبه در موعد مقرر نشده اند، تا ساعت ۲۴ امروز یکشنبه ۱۵ مرداد مهلت دارند با مراجعه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس http: //azmoon.org جهت شرکت در مصاحبه ثبت نام کنند.
داوطلبان دوره بدون آزمون دکتری تخصصی که در موعد مقرر بمنظور شرکت در مصاحبه ثبت نام نکرده اند یا قبلاً ثبت نام کرده و موفق به حضور در جلسه مصاحبه در موعد مقرر نشده اند نیز می توانند در تاریخ اعلام شده نسبت به ثبت نام جهت شرکت در مصاحبه اقدام نمایند.
لازم به ذکر است زمان و محل انجام مصاحبه با تأخیر داوطلبان آزمون دکتری تخصصی و دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان، طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.



1402/05/17
08:43:05
5.0 / 5
248
تگهای خبر: دانشگاه , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog