پرتو بلاگ

Pool prize چیست و چگونه کار می کند

Pool prize چیست و چگونه کار می کند

Pool Prize یک قرعه کشی ساخته شده بر روی شبکه ترون که در آن هیچ کس بازنده نخواهد بود.


Pool prize  چیست و چگونه کار میکند؟

 Pool Prizeیک قرعه کشی ساخته شده بر روی شبکه ترون که در آن هیچ کس بازنده نخواهد بود. برای آشنایی بیشتر با این مقوله جدید، عملکرد و نحوه کار سایت  get2bit با ما همراه باشید.

Pool Prize سرویسی است که به کاربران امکان می دهد ارزهای دیجیتال را در استخرهای استکینگ و قرعه کشی به اشتراک بگذارند تا شانس برنده شدن در استخرهای جوایز ماهانه قابل توجهی را داشته باشند.

در واقع،  get2bit  یک هوش مصنوعی است که با انجام ترید و معاملات در بازار و کسب درامد به سهامداران پس انداز و برداشت سود را آموزش میدهد که همراه با قرعه کشی های ماهیانه است. این کار را با ترکیب قدرت فناوری بلاک چین، هوش مصنوعی و برنامه های غیرمتمرکز (Dapps) انجام می دهد و

ترکیبی از Defi و قرعه کشی توصیف می شود، فرایند بدون ضرر به این معنی است که اگر در قرعه کشی برنده نشوید، پولی را که برای ورود به قرعه کشی پرداخت کرده اید را از دست نمیدهید و سود انرا به طور مرتب دریافت خواهید کرد همچنین با افزایش تعداد بلیط ها میتوانید شانس برنده شدن را افزایش دهید

شرکت کنندگان می توانند با خرید بلیط های ذخیره شده به تجارت بپیوندند و هر بلیط به آنها فرصتی برای بردن یک جایزه می دهد. در پایان هر ماه، برنده جایزه استخر معرفی میشود . با این حال، چیزی که این هوش مصنوعی را منحصر به فرد می کند این است که شرکت کنندگانی که برنده نمی شوند نیز بلیط های خود را از دست نمیدهند و بلیط ها منقضی نمیشوند و در عوض آنها به دور بعدی و همینطور دوره های بعد از آن منتقل میشوند، تا زمانی که قرارداد ادامه دارد سود مشارکت را دریافت خواهید کرد،این وضعیت تا زمانی که شما برنده شوید یا قرارداد خود را فسخ کرده و برداشت را انجام دهید ادامه خواهد داشت،این یک موقعیت برنده-برنده است.ممکن است شما برنده نشده باشید اما نه تنها چیزی را از دست نداده اید بلکه پولتان به همراه سود آن در حساب شما موجود است،این توصیفی است از سیستم قرعه کشی بدون باخت که در آن همه شانس برنده شدن دارند و در عین حال هیچکس نیز بازنده نیست و راه های گوناگونی نیز برای افزایش شانس برنده شدن را خواهید داشت که در شبکه های اجتماعی در مورد انها صحبت شده و آموزش ها لازم موجود است.برای تامین مالی جایزه،  get2bit از سود کسب شده در معاملات و ترید های انجام شده در بازارهای مالی استفاده می کند.

شرکت کنندگان برای خرید بلیط، تتر را به (استخر) واریز می کنند .هزینه هر بلیط 50 تتر است و هر ماه جایزه بر اساس برنده شدن یا نشدن افزایش پیدا میکند به عنوان مثال : در صورتی که تازه ثبت نام را انجام داده اید و جایزه 20000 دلار است در صورتی که قرعه کشی انجام شود و بلیط برنده ای اعلام شده نسبت به دریافت جایزه اقدام نکند مبلغ جایزه در استخر مانده و جایزه ای ماه بعد به آن افزوده میشود یعنی 20000+20000 = 40000 و به همین منوال اگر برنده ای 40000 دلاری نیز برای دریافت اقدام نکند جایزه ماه بعد 80000 دلار اعلام خواهد شد.

هر شرکت کننده می تواند هر تعداد بلیط که می خواهد بخرد و پاداش مشارکت در استخر را به صورت روزانه دریافت کند. وجوه موجود در این استخر به پلتفرم وام دهی DeFi Compound Finance فرستاده می شود که مورد ضمانت قرار میگیرد و در آنجا برای یک دوره که طبق قرارداد تعیین شده است سود به آن تعلق می گیرد.

در پایان ماه، برنده به صورت تصادفی انتخاب می شود. بلیط برنده سود کسب شده توسط استخر و جایزه را دریافت کرده و بلیط هایی که برنده نیستند نیز سود خود را می‌گیرند و روند قرعه کشی دوباره شروع می‌شود. همه چیز توسط قراردادهای هوشمند اجرا می شود، بنابراین شرکت کنندگان میتوانند برای افزایش شانس خود برای برنده شدن به تعداد بلیط های خود اضافه کنند و تا زمانی که انصراف ندهند، هر ماه بخشی از قرعه کشی خواهند بود و در طی این مدت فرصت این را دارند که تعداد بلیط های خود را افزایش داده و شانس برنده شدن را بالاتر ببرند. سایت Get2bit به عنوان یک قرعه کشی بدون ضرر شناخته می شود و هیچ یک از شرکت کنندگان هرگز بلیط های خود را از دست نمی دهند مگر قرارداد را با شرکت لغو کنند.

همانطور که ذکر شد تا هنگامی که بلیط های شما در استخر است، لازم نیست کار دیگری انجام دهیدبلیط‌های شما به‌طور خودکار واجد شرایط برنده شدن خواهند بود مگر اینکه از قرارداد خارج شوید.

همچنین راه های مختلغی نیز برای افزایش تعداد بلیط های قرعه کشی برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است که در وب سایت کمپانی و شبکه های اجتماعی به آنها اشاره شده است که برای کسب درآمد و افزایش تعداد بلیط ها بسیار مناسب است.

و اما DeFi Compound Finance  چیست ؟

در یک حساب پس انداز سنتی، شما پول را در بانک قرار می دهید و سود آن پول را به دست می آورید. مشکل این است که مشتریان بانک نمی‌توانند از پول سپرده‌شده و سود آن پس از قراردادن در بانک به هیچ وجه استفاده کنند.حالا فرض کنید  اگر بتوانید پولی را  خرج کنید که  هنوز به صورت پس انداز است و حتی بتوانید همان سود به دست آمده از پس انداز را نیز دوباره پس انداز کنید. این راهی است که DeFi  میتواند در آن به ما کمک کند.یکی از پلت فرم هایی  که روی ارائه این سرویس در دنیای DeFi کار می کند Compound  است. در زیر به بررسی چگونگی تلاش این پروژه مبتنی بر بلاکچین و قرارداد هوشمند برای کمک به افراد برای دسترسی به کسب درامد بیشتر می‌پردازیم

مانند اکثر پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi)، Compound سیستمی از قراردادهای هوشمند با دسترسی آزاد و شفاف است که بر روی بلاکچین ساخته شده است. گت2بیت یک فورک از compound  بر روی بلاکچین ترون است که به عموم مردم و شرکت کنندگان علاوه بر استکینگ و دریافت سود حاصل و شرکت در برنامه های تجارت از طریق هوش مصنوعی اختصاصی طراحی شده اجازه میدهد که در برنامه های جوایز و بلیط های دائم نیز شرکت کنند. نرخ های سود پرداختی و دریافتی توسط شرکت کنندگان و وام دهندگان بر اساس طرح انتخابی تعیین می شود.

1402/08/09
17:46:23
5.0 / 5
242
تگهای خبر: رپورتاژ , پروژه , سایت , سرویس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
پرتو بلاگ Parto Blog