پرتو بلاگ
معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیر تشریح كرد

نحوه برگزاری امتحانات دروس عملی دانشجویان

نحوه برگزاری امتحانات دروس عملی دانشجویان

به گزارش پرتوبلاگ معاون آموزشی و تحصیلات تكمیلی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی به تشریح نحوه برگزاری امتحانات دروس عملی دانشجویان در نیم سال تحصیلی جاری پرداخت و اظهار داشت: فرصت حذف ترم تا 20 خرداد تمدید گردید.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، دکتر علی اشرافی زاده ضمن بیان این مطلب از تمدید مهلت حذف ترم یا حذف واحد دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر تا ۲۰ خرداد آگاهی داد و اظهار داشت: باتوجه به درخواست های جمع قابل توجهی از دانشجویان، نمایندگان شورای صنفی و نیز بررسی های کارشناسان آموزش، مقرر شد که اجازه حذف درس یا ترم که مهلت قبلی آن ۱۳ خرداد اعلام شده بود، تا ۳۰ خرداد تمدید شود. البته انتظار می رود در این فاصله اطلاعات لازم درباره نحوه ارزیابی در هر درس به دانشجویان اعلام گردد تا با آگاهی و اطمینان خاطر بیشتری بتوانند تصمیم بگیرند.
ایشان سپس اشاره کرد: باتوجه به تصمیم قبلی شورای دانشگاه خواجه نصیر درباب غیر حضوری بودن ارزیابی در نیم امسال، در آخرین جلسه بحث های بیشتری در این زمینه صورت گرفت و مقرر شد که علاوه بر تهیه مجموعه ای از تجارب و پیشنهادات سایر دانشگاه ها و بعضی از اساتید، وبیناری نیز در زمینه امکانات و مشکلات آزمون های غیرحضوری برای همکاران هیات علمی اجرا شود.
اشرافی زاده اظهار داشت: علاوه بر آن به درخواست معاونین آموزشی دانشکده ها و بمنظور تسهیل در دسترسی اساتید، مقرر شد که مجموعه فیلم های آموزشی و مستندات قابل استفاده اساتید، در یک مجموعه در سایت مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه برقرار شود.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیر اضافه کرد: درباب دروس عملی نیز تصمیمات خوبی اتخاذ شد که جزئیات آن بعد از انجام بررسی های لازم توسط دانشکده ها به زودی اعلام می شود. لازم می دانم به دانشجویانی که در آستانه فراغت از تحصیل قرار داشته و نگران دروس عملی خود هستند، اطمینان دهم که مجموعه آموزش دانشگاه از تمامی ظرفیت های خود برای حل مشکلات آنان استفاده خواهدنمود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه خواجه نصیر، بگفته وی، درباره ترم تابستان که کاملا به صورت غیر حضوری برگزار می شود، نیز مذاکراتی صورت گرفت و اطلاعات لازم در اختیار معاونین آموزشی دانشکده ها قرار گرفت. دراین زمینه مدیریت خدمات آموزشی در حال انجام رایزنی های نهایی با دانشکده مجری بوده و جزئیات لازم به زودی اعلام می شود.




منبع:

1399/03/15
23:10:58
5.0 / 5
1745
تگهای خبر: اطلاعات , الكترونیك , خدمات , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
پرتو بلاگ Parto Blog