پرتو بلاگ

فردا، پایان فرصت انتخاب رشته محل آزمون دکتری تخصصی رشته های علوم پزشکی

فردا، پایان فرصت انتخاب رشته محل آزمون دکتری تخصصی رشته های علوم پزشکی

پرتوبلاگ: فرصت انتخاب رشته محل آزمون دکتری تخصصی رشته های تخصصی علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی فردا تمام می شود.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، پروسه انتخاب رشته محل آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی از بامداد چهارشنبه، ۱۵ آذر شروع شده و تا روز شنبه ۱۸ آذر ماه ادامه دارد.
نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی رشته های علوم پزشکی، روز سه شنبه، ۱۴ آذر ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر گردید و در اختیار داوطلبان قرار گرفت. داوطلبان، ۲ برابر ظرفیت برای مرحله شفاهی به دانشگاه ها معرفی شده اند.
فرصت ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ از دوشنبه ۹ مرداد ماه شروع شد و در ۱۵ مرداد به انتها رسید. بعد از پایان فرصت ثبت نام، نام نویسی در این آزمون دو بار تمدید گردید.
زمان برگزاری این آزمون امسال نسبت به ادوار گذشته تغییر نمود و این آزمون که همیشه در تیر ماه برگزار می شد، برای اولین بار در نیمه دوم سال و در روز پنج شنبه ۴ آبان اجرا شد.
۱۱ هزار و ۹۴۴ نفر متقاضی شرکت در این دوره بودند. داوطلبان در ۷۱ رشته تخصصی به رقابت پرداختند و ۳۱ حوزه امتحانی میزبان برگزاری آزمون بودند.
بگفته محمدمهدی نوروزشمسی، رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی؛ نتایج نهایی این آزمون در هفته آخر دی ماه اعلام می شود.




منبع:

1402/09/18
17:16:17
5.0 / 5
247
تگهای خبر: پزشكی , پژوهش , دانشگاه , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
پرتو بلاگ Parto Blog