پرتو بلاگ

پذیرش دانشجوی بین الملل در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

پذیرش دانشجوی بین الملل در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

به گزارش پرتوبلاگ، معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با صدور اطلاعیه ای از پذیرش دانشجوی بین الملل در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اطلاع داد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در رشته های پزشکی، پیراپزشکی، گروه پرستاری، بهداشت و ایمنی، علوم تغذیه و تکنولوژی های جدید پزشکی در مقاطع کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی، تخصص، فوق تخصص و فلوشیپ دانشجویی بین الملل می پذیرد.
نداشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، نداشتن منع قانونی برای اقامت تحصیلی در ایران، عرضه گواهی انتهای دوره معتبر متوسطه، کارشناسی یا کارشناسی ارشد به همراه ریزنمرات آن مقطع برای تحصیل در مقاطع بالاتر جزو شروط عمومی ثبت نام دوره های آموزشی هستند.
دوره های آموزشی به زبان انگلیسی برگزار می گردند و داوطلبان در صورت عدم تسلط به زبان انگلیسی می بایست در کلاس های آموزشی شرکت نمایند. در دوره هایی که با بیمار در ارتباط هستند داشتن دانش و مهارت زبان فارسی الزامی است در غیر اینصورت شرکت در دوره های آموزشی زبان فارسی لازم است. پذیرش اولیه به معنای ثبت نام نبوده و حقی برای متقاضی برای تحصیل در دانشگاه ایجاد نمی نماید. همینطور در بعضی مقاطع و رشته ها قبولی در آزمون مصاحبه انگلیسی جهت پذیرش الزامی است.
امکان پذیرش اتباع غیرایرانی که در کشور ایران تحصیلات متوسطه خویش را به پایان رسانده اند، امکانپذیر نیست.
بنابر اعلام معاونت آموزش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ثبت نام به صورت حضوری صورت می گیرد و تا روز شنبه ۳۰ دیماه ادامه دارد.
متقاضیان برای اطلاع از رشته های تحصیلی می توانند به سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رجوع کنند.



1402/10/16
16:37:33
5.0 / 5
253
تگهای خبر: پزشكی , تكنولوژی , دانشگاه , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
پرتو بلاگ Parto Blog