پرتو بلاگ
معاون امور تعاون وزارت كار خبر داد

رایزنی جهت راه اندازی رشته تعاون با گرایش اقتصاد از سال آینده

رایزنی جهت راه اندازی رشته تعاون با گرایش اقتصاد از سال آینده

به گزارش پرتوبلاگ، معاون امور تعاون وزارت کار از رایزنی با چند دانشگاه کشور جهت راه اندازی رشته «تعاون با گرایش اقتصاد» از سال آینده اطلاع داد و اظهار داشت: دنبال این هستیم تا درس تعاون با رویکرد اقتصادی برای دانشجویان همه دانشگاه ها عرضه شود.


حامد ویس کرمی در گفتگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار نمود: ما به دنبال این هستیم نیروهای متعهد، متخصص و با مهارت در کشور تربیت شوند، در این حوزه دنبال ایجاد رشته های دانشگاهی در حوزه تعاون با گرایش اقتصاد در دانشگاه ها هستیم و در این حوزه مذاکراتی راانجام می دهیم به طوریکه با چند دانشگاه به تفاهم رسیدیم تا نسبت به پذیرش دانشجو در این رشته اقدام نمایند.
وی تصریح کرد: پذیرش دانشجو در حوزه تعاون در دوره تحصیلات تکمیلی(کارشناسی ارشد و دکتری) صورت خواهد گرفت.
ویس کرمی با اشاره به اینکه دنبال رایزنی هستیم درس تعاون با رویکرد اقتصادی برای دانشجویان همه دانشگاه ها عرضه شود، اظهار داشت: تا کنون رشته ای تعاون به این شکل که اختصاصا به تربیت نیرو در این عرصه اقدام گردد در دانشگاه ها وجود نداشت. با اینکه برخی دانشگاه ها در این حوزه اقداماتی را انجام داده بودند اما در حوزه تعاون با رویکرد اقتصادی اقداماتی را انجام نشده بود.
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همینطور در مورد امکان بورسیه دانشجویان رشته تعاون توسط این وزارت خانه هم خاطرنشان کرد: هنوز در این حوزه تصمیمی گرفته نشده است اما می شود جز برنامه های آتی در نظر گرفت تا دانشجویانی که در این بخش تحصیل می کنند بورسیه شوند.
ویس کرمی همینطور تصریح کرد: هنوز دانشگاه هایی که پذیرفته اند تا رشته تعاون را راه اندازی کنند، مشخص نشده است و درحال رایزنی هستیم دانشگاه ها سال آینده مبادرت به پذیرش دانشجو در این عرصه کنند.




منبع:

1402/12/14
16:54:01
5.0 / 5
236
تگهای خبر: اقتصاد , دانشگاه , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
پرتو بلاگ Parto Blog