پرتو بلاگ

برگزاری الكترونیك آزمون دوره پودمانی پزشكی خانواده

برگزاری الكترونیك آزمون دوره پودمانی پزشكی خانواده

به گزارش پرتوبلاگ آزمون جامع الكترونیكی نخستین دوره پودمانی مجازی پزشكی خانواده ساعت ۹ بامداد روز ۲۵ شهریور به مدت ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه از راه سایت دانشگاه علوم پزشكی مجازی برگزار می گردد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، داوطلبان جهت استفاده از برنامه آزمون آنلاین، باید صرفاً از آخرین ورژن مرورگرهای فایرفاکس یا کروم و کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ استفاده کنند. چونکه استفاده از سایر فناوری ها همچون تلفن های هوشمند یا تبلت امکان دارد داوطلب را گرفتار مشکل کند.
همینطور داوطلب قبل از آزمون از داشتن اینترنت مناسب اطمینان حاصل کند. در این راستا پیشنهاد شده دو روش ارتباط اینترنتی پیشبینی شود تا در صورت قطع یکی در طول امتحان بتوان از دیگری بهره برد.
مسؤولیت تدارک و اتصال به اینترنت در روز و ساعت آزمون به عهده خود فراگیر است.
مدت زمان آزمون هر پودمان بسته به تعداد سؤالات در تاکسونومی ۱، ۲ و ۳ متفاوت می باشد. سوالات آزمون به صورت چهار گزینه ای (MCQ) است. آزمون نمره منفی ندارد. نمره نهایی داوطلب هم بر مبنای مجموعه فعالیتهای کلاسی (۶ نمره) و نتیجه آزمون الکترونیکی (۱۴ نمره) خواهد بود.
روش های دسترسی به سامانه آزمون آنلاین در سایت دانشگاه علوم پزشکی مجازی اعلام شده است.
به گزارش مفدا، در طول مدت آزمون ورود به سامانه آزمون بر مبنای نام کاربری و رمز ورود تعریف شده خواهد بود که یک روز پیش از آزمون برای داوطلب پیامک خواهد شد.
عملکرد داوطلب به صورت آنلاین در سرور مرکزی ذخیره میشود و در صورتیکه صفحه آزمون به هر علتی بسته شود، داوطلب می تواند باردیگر با نام کاربری بدون هیچ استرس وارد شده و آزمون را ادامه دهد. در این صورت گزینه های انتخاب شده قبلی ذخیره شده و از بین نمی روند.




منبع:

1399/06/12
21:05:05
5.0 / 5
1073
تگهای خبر: آنلاین , الكترونیك , اینترنت , پزشكی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
پرتو بلاگ Parto Blog