پرتو بلاگ

ورود 6000 دانشجوی جدید به دانشگاه علامه طباطبایی از آبان ماه

ورود 6000 دانشجوی جدید به دانشگاه علامه طباطبایی از آبان ماه

بر مبنای اعلام دانشگاه علامه طباطبایی، حدود 6000 دانشجوی جدیدالورود از آبان ماه سال جاری آموزش خویش را در این دانشگاه آغاز خواهند كرد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد؛ با عنایت به آغاز نیم سال اول تحصیلی_۱۴۰۰ ۱۳۹۹ از ۱۵ شهریورماه، این دانشگاه به منظور فراهم نمودن تسهیل برای استادان و دانشجویان امکان ضبط محتوای آموزش مجازی دانشجویان را فراهم نموده است.
بر این اساس، به منظور پیشگیری از ناهماهنگی، ترافیک سامانه هر کلاس بر مبنای زمانبندی اعلام شده به استادان و دانشجویان در حال برگزاری است و دانشجویان می توانند با نصب افزونه وبینار ضبط کننده در سیستم خود کلاس های آنلاین را ضبط و باردیگر استفاده کنند.
ازاین رو از این پس سامانه آموزشی کلاس های آنلاین را ضبط نمی کند و صرفاً اساتید و دانشجویان می توانند با ضبط کلاس ها را بر روی سسیتم خود ذخیره کنند.
دانشگاه علامه طباطبایی همینطور اعلام نموده که بر مبنای برنامه ریزی های انجام شده روز اول سال تحصیلی جدید(۱۵ شهریورماه) ۶۴۲ کلاس آنلاین برگزار گردید.
به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، سال تحصیلی کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه علامه طباطبائی با حضور بیشتر از ۹ هزار دانشجو و حدود هزار استاد روز شنبه ۱۵ شهریور شروع شد و با ورود دانشجویان جدید از آبان ماه سالجاری تعداد دانشجویان این دانشگاه به حدود ۱۵ هزار نفر افزایش خواهد یافت.




منبع:

1399/06/17
19:42:50
5.0 / 5
1145
تگهای خبر: آنلاین , دانشگاه , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
پرتو بلاگ Parto Blog