پرتو بلاگ

امروز آخرین فرصت ثبت خود اظهاری داوطلبان كرونایی آزمون دكتری

امروز آخرین فرصت ثبت خود اظهاری داوطلبان كرونایی آزمون دكتری

داوطلبان شركت در آزمون دكتری كه به بیماری كووید-19 مبتلا شدند تا آخر امروز فرصت دارند در سامانه خوداظهاری سازمان سنجش ثبت نام كنند.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، بر مبنای اعلام سازمان سنجش آموزش کشور؛ سامانه ای ویژه برای داوطلبان آزمون های سراسری که گرفتار بیماری کووید-19 شده اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) طراحی شده است که این دسته از داوطلبان می توانند با رفتن به این سامانه فرم خود اظهاری را تکمیل نموده و گواهی در خصوص داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش در خصوص مثبت بودن به ویروس کرونا) را بارگذاری کنند.
همچنین سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محل آزمون داوطلبان درگیر با ویروس کرونا را در بیمارستان یا در محل امن مورد تأیید وزارت بهداشت در شهرهای محل برگزاری آزمون تعیین خواهد نمود و نتیجه را از راه شماره تلفن همراه اعلام شده به اطلاع ذی نفعان خواهند رساند.
مهلت ثبت و ویرایش اطلاعات در سامانه فوق برای داوطلبان آزمون دکتری از روز گذشته جمعه ۲۰ تیر ماه شروع شده و امروز شنبه ۲۱ تیرماه ماه آخر می یابد.
همچنین بعد از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد.
به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سال ۹۹ از روز دوشنبه ۲۳ تیر ماه توزیع می شود و این آزمون از روز پنج شنبه ۲۶ تیر در حوزه های تعیین شده برگزار می شود.




منبع:

1399/04/21
15:16:07
5.0 / 5
1505
تگهای خبر: اطلاعات , پزشكی , درمان , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog