پرتو بلاگ
با صدور اطلاعیه ای اعلام شد؛

کنکور ۱۴۰۲همانند آزمون سراسری سال ۱۴۰۱

کنکور ۱۴۰۲همانند آزمون سراسری سال ۱۴۰۱

سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد؛ آزمون سراسری سال 1402 برمبنای قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور مصوب سال 1392 مجلس شورای اسلامی، همانند آزمون سراسری سال 1401 انجام می شود.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور آمده است؛ باتوجه به ضرورت ابلاغ شیوه نامه آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ به اطلاع داوطلبان می رساند آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ برمبنای قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور مصوب سال ۱۳۹۲ مجلس شورای اسلامی و اصلاحیه آن در سال ۱۳۹۵ همانند آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ برگزار می گردد.
در این اطلاعیه تاکید شده است: تغییرات جزئی مورد نیاز و مصوب شورای سنجش و پذیرش برای آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد و در صورت ابلاغ هرگونه قانون یا مصوبه جدید، تغییرات برای آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ و به بعد اعمال خواهد شد.
به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا اطلاعیه سازمان سنجش در حالی است که سید جلال موسوی مدیر کل سیاست گذاری حوزه آموزش و پژوهش شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در گفت و گو با ایسنا اصرار کرد که مصوبه این شورا درباب تغییرات کنکور از سال ۱۴۰۲ تصویب شده و به زودی ابلاغ می شود. بازه زمانی ما برای ابلاغ مصوبه تغییرات کنکور تا سال تحصیلی می باشد و این که گفته می شود ما تا اواسط تیر ماه فرصت داشتیم این مصوبه را ابلاغ نماییم صحیح نیست؛ چونکه طبق قانون تا مهر ماه و شروع سال تحصیلی جدید زمان برای ابلاغ وجود دارد و هر زمانی که ما این ابلاغ را انجام دهیم سازمان سنجش آموزش کشور موظف به اجرای آنست.




منبع:

1401/04/23
13:35:41
5.0 / 5
373
تگهای خبر: پژوهش , دانشگاه , سازمان
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog