پرتو بلاگ

آغاز فعالیت دانشگاه پیام نور برای عرضه آموزش در عرصه متاورس

آغاز فعالیت دانشگاه پیام نور برای عرضه آموزش در عرصه متاورس

به گزارش پرتوبلاگ، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با عنوان این که دنیا به دنبال فعالیت در عرصه متاورس است، اضافه کرد: دانشگاه پیام نور هم به این عرصه وارد شده تا آموزش ها را در عرصه متاورس عرضه کند و بتواند الگویی برای دیگر دانشگاه ها در این حوزه باشد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، دکتر دل افکار در نشست امضای تفاهمنامه همکاری مشترک بین دانشگاه پیام نور و مرکز آموزش مدیریت دولتی در کشور ضمن اعلام این مطلب اضافه کرد: رشته مدیریت دولتی در دانشگاه پیام نور از مقطع کارشناسی تا دکتری با وجود ۷ استاد تمام و تعداد بسیاری دانشیار دایر است که می تواند بهترین خدمات را به مرکز آموزش مدیریت دولتی عرضه کند.
وی با عنوان این که دانشگاه پیام نور از لحاظ ظرفیت آموزش در کشور کم نظیر است، عنوان کرد: این دانشگاه در حوزه برگزاری آزمون برجسته ترین سرویس آزمون کشوری را در کنار سازمان سنجش داراست و بنابراین هم تعاملات با این سازمان برای برگزاری آزمون ها بسیار زیاد است.
دکتر دل افکار آزمون های مکانیزه در دانشگاه پیام نور را ظرفیت ویژه ای دانست که این امکان را فراهم می آورد که آزمون های بدون کاغذ به سهولت و به صورت همزمان در سرتاسر کشور در بستر الکترونیکی برگزار گردد.
وی با تکیه بر ضرورت توسعه آموزش های مهارتی در حوزه علوم انسانی اظهار داشت: دانشکده های دانشگاه پیام نور درحال بررسی واحدهای درسی در رشته علوم انسانی هستند و مقرر است بین ۲۰ تا ۳۰ واحد درسی را به سمت آموزش های مهارتی که مورد تاکید وزارت علوم است، پیش ببرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور، هم در سخنانی، این دانشگاه را بزرگ ترین دانشگاه دولتی با ظرفیت های ویژه و منحصر به فرد خواند و اظهار داشت: دانشگاه پیام نوربا گستره ملی دارای نزدیک به ۴ هزار عضو هیات علمی تمام وقت است که می تواند بهترین مهارت های آموزشی را به مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور عرضه کند.
وی اضافه کرد: این دانشگاه طی سالهای اخیر با رویکرد افزایش دوره های مهارتی و عرضه آموزش های مهارتی لازم به سمت توانمند سازی دانشجویان ومجموعه دانشگاه پیام نور گام برداشته و در حالیکه ۸۵ درصد از رشته های این دانشگاه در حوزه علوم انسانی است، با بازبینی در این رشته ها، می خواهد نظام آموزشی دانشگاه را به سمت نظام های مهارتی پیش ببرد.
به گفته وی، دانشگاه پیام نور آمادگی و ظرفیت لازم را برای عرضه خدمات آموزشی، برگزاری دوره های مهارتی و همینطور برگزاری آزمون های الکترونیکی مرکز آموزش مدیریت دولتی داراست.
رئیس دانشگاه پیام نور، خاطرنشان کرد: بخش مهمی از آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور با همکاری دانشگاه پیام نور برگزار می گردد و دانشگاه افتخار دارد که با استفاده از زیرساخت های الکترونیکی غنی خود می تواند در این حوزه موثر باشد.
دکتر تقی زاده مرکز سنجش و همینطور مرکز انتشارات دانشگاه پیام نور را دو ظرفیت ویژه و بزرگ این دانشگاه عنوان نمود و اظهار داشت: این دانشگاه آمادگی دارد برای دستیابی مرکز مدیریت دولتی به برند مطلوب و باکیفیت آموزشی و آزمون های الکترونیکی اهتمام ورزد.
نقش تسهیل گری دانشگاه پیام نور برای آموزش اساتید
رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی هم در مراسم انعقاد این تفاهمنامه، دانشگاه پیام نور را دارای قابلیت هاو ظرفیت های ویژه برای آموزش اساتید و برگزاری آزمون ها دانست و ضمن اشاره به این که بخش تقویت مهارت های اساتید و مدیران مغفول مانده است، اظهار داشت: بخش های دولتی نیازمند آموزش های مهارتی هستند که دانشگاه پیام نور می تواند در این حوزه موثر باشد.
دکتر محسن میری در نشست امضای تفاهمنامه همکاری مشترک بین دانشگاه پیام نور و مرکز آموزش مدیریت دولتی در کشور با عنوان این که آزمون های مهم کشور توسط سازمان سنجش، مرکز آموزش مدیریت دولتی و جهاد دانشگاهی برگزار می شود، اضافه کرد: با عنایت به این که دانشگاه پیام نور در زمینه برگزاری آزمون های منسجم، یکپارچه و الکترونیکی بسیار موفق بوده است، می تواند در این حوزه بسیار کمک نماید.




منبع:

1401/09/26
08:06:34
5.0 / 5
513
تگهای خبر: الكترونیك , خدمات , دانشگاه , سازمان
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog