پرتو بلاگ

آخرین فرصت ثبت نام در كنفرانس ملی مهندسی شیمی و نانوفناوری

آخرین فرصت ثبت نام در كنفرانس ملی مهندسی شیمی و نانوفناوری

كنفرانس ملی مهندسی شیمی و نانوفناوری با همكاری دانشگاه صنعتی دزفول و سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، ۲۴ و ۲۵ دیماه سالجاری به میزبانی این دانشگاه برگزار می گردد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، محورهای این کنفرانس در ۱۷ بخش شامل جداسازی و پدیده های انتقال، پدیده های سطحی، پالایشگاه و پتروشیمی، دینامیک سیالات محاسباتی، شبیه سازی و بهینه سازی واحدهای فرآیندی، ازدیاد برداشت نفت، واکنش های شیمیایی و فوتوکاتالیست، پلیمرهای زیستی و زیست فناوری، دارورسانی هوشمند و کنترل رهایش دارو، فرآوری و بسته بندی صنایع غذایی، محیط زیست و توسعه پایدار، نوآوری در انرژی های تجدیدپذیر، انتگراسیون انرژی، سنتز و کاربرد نانوکاتالیست ها، سنتز نانوساختارها، نانوبیوسنسورها و نانوسیالات است.
آخرین مهلت ارسال مقالات ۲۷ آذر و آخرین فرصت ثبت نام در کارگاه ها ۱۰ دی است؛ همینطور آخرین فرصت ثبت نام نهایی هفتم دیماه است. علاقه مندان برای ثبت نام و ارسال مقالات می توانند به آدرس الکترونیکی www.chnano.ir رجوع کنند.
بر اساس اعلام وزارت علوم، دبیرخانه علمی این همایش در دزفول، دانشگاه صنعتی دزفول و دبیرخانه اجرایی در سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، اداره آموزش، پژوهش و فناوری مستقر است و متقاضیان شرکت در این دوره برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های ۰۶۱۳۳۳۶۷۰۴۸ داخلی ۱۲۶ و ۰۹۳۰۲۹۴۴۲۱۵ تماس بگیرند.




منبع:

1399/07/23
23:50:42
5.0 / 5
935
تگهای خبر: اطلاعات , الكترونیك , پژوهش , دانشگاه
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog