پرتو بلاگ
در گفت وگو با پرتوبلاگ اعلام شد

زمان آغاز آموزش دانشجویان دكتری

زمان آغاز آموزش دانشجویان دكتری

به گزارش پرتوبلاگ سخنگوی سازمان سنجش آموزش كشور با تاكید بر اینكه پذیرفته شدگان دكتری تا 10 آبان ماه جاری فرصت اعتراض دارند، اظهار داشت: شروع نیمسال تحصیلی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی باتوجه به ضوابط، شرایط و امكانات موجود آنها خواهد بود.


فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار نمود: نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی روز پنجشنبه، اول آبان ماه سال جاری انتشار یافت، افرادی که اسامی آنها بعنوان پذیرفته شدگان نهایی هر یک از کدرشته محل های تحصیلی اعلام شده است، برای اطلاع از زمان ثبت نام از روز سه شنبه، ۶ آبان می توانند به سایت اطلاع رسانی دانشگاه یا موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند.
ایشان سپس درباب زمان شروع سال تحصیلی پذیرفته شدگان دکتری، اشاره کرد: برمبنای برنامه زمانی اعلام شده شروع نیمسال تحصیلی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی باتوجه به ضوابط، شرایط و امکانات موجود آنها خواهد بود.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اشاره کرد: باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان بمنظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال و یا اعتراض به مندرجات کارنامه نتایج اولیه می توانند حداکثر تا تاریخ ۱۰ آبان به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی این سازمان به آدرس http: //darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خودرا به همراه مستندات لازم ثبت کنند.
زرین اشاره کرد: بعد از ثبت درخواست داوطلبان آزمون فوق، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری بوسیله پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می توانند بعد از دریافت شماره و کدرهگیری بوسیله پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس http: //rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود باخبر شوند.
وی اظهار داشت: بدیهی است به مواردی که از طرق دیگر و یا پس از تاریخ ۱۰ آبان ۹۹ واصل شود، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد. همین طور متقاضیان
درصورت ضرورت می توانند سوال یا سوالات خودرا با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ در بین بگذارند.



1399/08/04
17:39:16
5.0 / 5
802
تگهای خبر: الكترونیك , اینترنت , خدمات , دانشگاه
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog