پرتو بلاگ

قبولی ۱۰۰ درصدی دستیاران طب داخلی دانشگاه علوم پزشكی بهشتی در آزمون های بورد تخصصی

قبولی ۱۰۰ درصدی دستیاران طب داخلی دانشگاه علوم پزشكی بهشتی در آزمون های بورد تخصصی

دستیاران طب داخلی در آزمون های تخصصی با كسب قبولی 100 درصدی افتخاری دیگر را برای دانشگاه علوم پزشكی شهیدبهشتی ثبت كردند.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، دکتر شهرام علمداری مدیر گروه طب داخلی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از رتبه دار شدن ۱۳ نفر و قبولی ۱۰۰ درصدی دستیاران طب داخلی در آزمون های بورد تخصصی آگاهی داد.
وی اضافه کرد: تمامی ۵۲ رزیدنت طب داخلی که در هفت بیمارستان آموزشی و درمانی دانشگاه در حال ارائه خدمت هستند در آزمون های بورد تخصصی پذیرفته شدند، این درحالیست که ۱۳ نفر از دستیاران نیز رتبه دار شدند.
مدیر گروه طب داخلی به رشد قابل توجه آمار قبولی در آزمون های بورد تخصصی، در مقایسه با سال قبل اشاره نمود و اظهار داشت: سال ۹۸ حدود ۷۰ درصد از دستیاران در آزمون های تخصصی بورد موفق به قبولی شدند که این آمار در مقایسه با سال قبل با ۱۰۰ درصد قبولی رشد شایان توجهی داشته است.
دکتر علمداری در ادامه کوشش های شبانه روزی کادر درمان و بهداشت کشور را در مقابله با ویروس کرونا ستودنی توصیف کرد و اشاره کرد: دستیاران طب داخلی در شرایطی با قبولی خود برگ زرین دیگری به افتخارات دانشگاه افزودند که شبانه روز در حال درمان و ارائه خدمات به بیماران کرونائی بودند.



1399/08/25
20:52:43
5.0 / 5
759
تگهای خبر: پزشكی , خدمات , دانشگاه , درمان
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog