پرتو بلاگ

زمان برگزاری آزمون زبان وزارت بهداشت به تعویق افتاد

زمان برگزاری آزمون زبان وزارت بهداشت به تعویق افتاد

به گزارش پرتوبلاگ رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی ضمن اشاره به تعویق زمان برگزاری ازمون زبان انگلیسی MHLE وزارت بهداشت اظهار داشت: زمان این آزمون به علت شرایط شیوع کرونا و وضعیت قرمز و نارنجی برخی شهرها به تعویق افتاد و این آزمون روز دوشنبه اول دی برگزار می شود.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، دکتر سعید هاشمی نظری ضمن اعلام این خبر اظهار نمود: پنجاه و نهمین دوره آزمون زبان انگلیسی (MHLE) وزارت بهداشت قرار بود ۲۰ آذر اجرا شود اما به سبب اینکه شرایط اوضاع برخی شهرها از نظر شیوع ویروس کرونا مساعدنیست و برخی شهرها قرمز یا نارنجی هستن، تصمیم به تعویق این آزمون کردیم تا با مساعد شدن شرایط، این آزمون اجرا شود.
وی اظهار نمود: ثبت نام و ویرایش اطلاعات شرکت کنندگان پنجاه و نهمین دوره آزمون زبان انگلیسی (MHLE) وزارت بهداشت از ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۱۸ آبان ۹۹ شروع شد و ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۱۲ آذرماه ۹۹ به پایان رسید.
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اعلان اینکه ثبت نام به صورت اینترنتی بوسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir انجام شده است، اظهار نمود: آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) دارای ۱۰۰ پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل (۳۰ پرسش درک مطلب شنیداری، ۴۰ پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان و ۳۰ پرسش درک مطلب نوشتاری) و ۱۰۰ نمره (بدون نمره منفی) است.
به گزارش مفدا، هر کارنامه دارای یک کُد ویژه به نام Certification Code بوده که در بالای آن درج می شود و درستی آن بوسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی (در پیوند «تأیید کارنامه» یا Check Certificate Validity) قابل استعلام است؛ بنابراین، کارنامه چاپ شده یا گواهی دیگری برای شرکت کنندگان جهت ارائه به مراجع گوناگون، صادر نخواهد شد.




منبع:

1399/09/15
23:00:40
5.0 / 5
530
تگهای خبر: اطلاعات , اینترنت , پزشكی , سایت
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog